پوچتینو: از برد مقابل چلسی خوشحالم اما این تنها یک نیمه از بازی بود، استفاده از فناوری VAR را دوست ندارم

به گزارش مجله سرگرمی، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم فوتبال تاتنهام می گویدمخالف استفاده از فناوری یاری داور ویدئویی است.

پوچتینو: از برد مقابل چلسی خوشحالم اما این تنها یک نیمه از بازی بود، استفاده از فناوری VAR را دوست ندارم

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس به لطف گل دقیقه 27 هری کین که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد چلسی گذشتند، پس از این بازی گفت: ما در این بازی خیلی رقابت طلب بودیم، اما می توانیم بهتر از این هم بازی کنیم. بازی مقابل تیمی همچون چلسی هم همیشه سخت است. آنها ترکیب فوق العاده ای متشکل از بازیکنان خیلی خوب و باکیفیت دارند.

وی توضیح داد: باید بابت این پیروزی خوشحال باشیم، اما این تنها یک نیمه از بازی دو تیم بود و اکنون باید به فکر بازی برگشت باشیم و کار سختی در استمفوردبریج خواهیم داشت. خیلی خوشحال هستم چون ما خیلی رقابت طلب بودیم، از حالا هم باید به فکر بازی یکشنبه مقابل منچستریونایتد باشیم. ما خیلی پخته عمل کردیم، اما هنوز احتیاج به پیشرفت بیشتری داریم. به هر حال خوب است که با این نتیجه راهی استمفوردبریج می شویم.

پوچتینو با وجود اینکه تیمش در این بازی از فناوری یاری داور ویدئویی (VAR) سود برد، از استفاده از این فناوری انتقاد کرد. در صحنه ای که در نهایت منجر به اعلام پنالتی به سود تاتنهام شد، هری کین توسط کپا، دروازه بان چلسی نقش بر زمین شد که یاری داور این صحنه را آفساید گفت، اما مایکل اولیور، داور بازی با یاری VAR اعلام پنالتی به سود تاتنهام گفت و هری کین در دقیقه 27 آن را تبدیل به گل کرد.

سرمربی آرژانتینی تاتنهام در این خصوص به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس هم گفت: من استفاده از این فناوری را دوست ندارم. امروز ما از موضوع سود بردیم، اما وقتی لیگ دیگری همچون لالیگا را هم نگاه می کنیم، می بینیم که آنها هم بابت استفاده از این فناوری خوشحال نیستند. از سود بردن خوشحال می شوم، اما نه به این شکل. من استفاده از فناوری را ترجیح می دهم، اما نه به این صورت!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9887

به "پوچتینو: از برد مقابل چلسی خوشحالم اما این تنها یک نیمه از بازی بود، استفاده از فناوری VAR را دوست ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوچتینو: از برد مقابل چلسی خوشحالم اما این تنها یک نیمه از بازی بود، استفاده از فناوری VAR را دوست ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید