پرهیز از هرگونه دودستگی در قرچک، جناح های سیاسی و مردم یک دل باشند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بهمن خطیبی عصر چهارشنبه در دیدار با هیئت اجرایی خانه کارگر و تشکل کارگری شهرستان قرچک در خصوص مسائل و مسائل قشر کارگر طی سخنانی گفت: متأسفانه درگذشته نیروهای زیادی در ادارات بدون برنامه ریزی جذب شده اند و دولت بابت پرداخت حقوق در سال هزینه زیادی را پرداخت می نماید و این امر باعث شده است که دولت در بحث آبادانی و مسائل دیگر کم تر بتواند هزینه کند و همه ادارات باید در این امر مهم یاری حال دولت باشند و طوری باید برنامه ریزی گردد که نسل جوان ما احساس خطر نسبت به آینده خود نداشته باشد.

پرهیز از هرگونه دودستگی در قرچک، جناح های سیاسی و مردم یک دل باشند

وی اضافه کرد: در این وضعیت اقتصادی که در آن روبرو هستیم همه جناح های سیاسی و مردم باید یکدل باشند و برخی نباید بین مردم دودستگی ایجاد نمایند، دشمن تمام کوشش خود را می نماید تا بین مردم، دولت و نظام شکافت ایجاد کند، مسئولین تمام کوشش خود را باید بکار گیرند که مردم کمبودی احساس ننمایند و دولت تمام کوشش را بکار می گیرد تا تمام موانع برطرف گردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: کارگران در همه صحنه های سیاسی و انتخابات مختلف درصحنه بوده و حضور پررنگی داشته اند و در هیچ نقطه ای نمی توانیم ببینیم که کارگران پشت دولت و نظام نبوده اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک اظهار کرد: دولت برنامه های خوبی در حوزه کارگری و بازنشستگان دارد، بابت این امر مهم باید همه نهادها کوشش نمایند تا به نتیجه خوبی برسیم، تمام مسؤولین مدیون کارگران و بازنشستگان هستند که ما هر چه داریم از این دو قشر عزیز است.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4790

به "پرهیز از هرگونه دودستگی در قرچک، جناح های سیاسی و مردم یک دل باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرهیز از هرگونه دودستگی در قرچک، جناح های سیاسی و مردم یک دل باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید