پرسپولیس، محرومی با بازی های دو امتیازی

به گزارش مجله سرگرمی، در فوتبال دنیا تیمی با میانگین 2 امتیاز در هر بازی را مدعی اول قهرمانی می دانند و حالا تیم برانکو در فصلی که ناکامی را برایش پیش بینی نموده بودند، در انتها هفته ششم به این رکورد دست یافته است.

پرسپولیس، محرومی با بازی های دو امتیازی

به گزارش خبرنگاران ، پرسپولیس با شکست دادن نساجی در خاتمه هفته ششم 12 امتیازی شد و به میانگین 2 امتیاز در هر بازی رسید. قرمزها مقابل پدیده، فولاد و نساجی پیروز شدند و از سه بازی برابر نفت مسجدسلیمان، استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان سه امتیاز گرفتند تا بالاتر از سپاهان و سایپا و البته پشت سر پدیده در رده دوم قرار بگیرند. آن ها شروع بسیار خوبی در لیگ داشتند و با وجود محرومیت از نقل و انتقالات و کمبود بازیکن، میانگین قهرمانی خود را حفظ نموده اند.

در فوتبال دنیا اینگونه است که یک تیم با میانگین 2 امتیاز در هر بازی به مقام قهرمانی برسد و حالا تیم برانکو در فصلی که ناکامی را برایش پیش بینی نموده بودند، در خاتمه هفته ششم به این رکورد دست یافته است. پرسپولیس برای حفظ میانگین 2 امتیاز، باید حداقل 6 بازی از 10 بازی باقی مانده اش را ببرد. یا اینکه 5 تیم را شکست دهد و از 3 بازی هم دست کم سه امتیاز بگیرد. پرسپولیس در ادامه لیگ و تا نیم فصل به ترتیب با ماشین سازی، سپیدرود، سایپا، پیکان، استقلال، ذوب آهن، پارس جنوبی، سپاهان و تراکتورسازی بازی می نماید.

2 - 180

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3178

به "پرسپولیس، محرومی با بازی های دو امتیازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، محرومی با بازی های دو امتیازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید