پرسپولیس از پشت پرده حمایت می گردد، می خواهند این تیم قهرمان گردد

به گزارش مجله سرگرمی، فرشاد فلاحت زاده در مصاحبه با خبرنگاران گفت: درباره بازی استقلال و صنعت نفت صحبت نمی کنم چون قرار نیست استقلال قهرمان گردد. یعنی نمی خواهند و نمی گذارند که استقلال قهرمان گردد.

پرسپولیس از پشت پرده حمایت می گردد، می خواهند این تیم قهرمان گردد

وی افزود: من نمی دانم پشت پرده این فوتبال چه خبر است، اما شواهد می گوید سناریوی فوتبال این فصل را از اول فصل برای قهرمانی پرسپولیس نوشته اند.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: من نمی گویم پرسپولیس تیمی ضعیف است. اتفاقاً پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و یکی از سه چهار تیم خیلی خوب لیگ برتر است. اما فرقش با دیگر تیم های خوب این است که هرگاه لازم باشد از پشت پرده حمایت می گردد.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: داور در بازی پرسپولیس و ماشین سازی بعد از پنالتی اول دیگر بهانه ای برای دریافت پنالتی دوم پیدا نکرد وگرنه در همان بازی کار قهرمانی پرسپولیس را تمام می کرد.

وی با اشاره به دفاع رئیس دپارتمان داوری از اشتباهات تأثیرگذار در هفته های پایانی گفت: اشتباهات داوری به جای خود، این حمایت از اشتباهات هم به جای خود. شاید اگر دپارتمان داوری به جای حمایت از اشتباهات داورانش در این هفته از تیم های آسیب دیده عذرخواهی می کرد بهتر بود. اما این حمایت ها شائبه ایجاد می نماید که اشتباهات از قبل طراحی شده باشد.

ملی پوش سابق کشورمان در پاسخ به این سوال که از بین سپاهان و پرسپولیس شانس قهرمانی کدام تیم را بیشتر می دانید بیان داشت: قطعاً پرسپولیس. نه به این خاطر که 3 امتیاز بیشتر دارد، بلکه به این دلیل که می خواهند پرسپولیس قهرمان گردد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23428

به "پرسپولیس از پشت پرده حمایت می گردد، می خواهند این تیم قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس از پشت پرده حمایت می گردد، می خواهند این تیم قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید