پدر و پسر یاسوجی قربانی قاتل خاموش شدند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری یاسوج از مرگ پدر و فرزندی بر اثر گاز گرفتگی در منطقه مهریان یاسوج خبر داد.

پدر و پسر یاسوجی قربانی قاتل خاموش شدند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، محمد رستمی روز یکشنبه به ایرنا گفت: شنبه شب گزارشی از عوامل اورژانس مبنی بر احتمال مرگ دو نفر در ساختمانی در منطقه مهریان یاسوج دریافت شد.

رستمی گفت : بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند که به در منزل قفل شده برخورد کردند که با شکستن قفل در، وارد منزل شدند.

وی گفت : به محض ورود با جنازه مرد 45 ساله و جوان 20 ساله برخورد کردیم که جنازه ها همراه با تیم اورژانس و نماینده پزشکی قانونی منتقل شد.

رستمی گفت : نماینده پزشکی قانونی برای بررسی بیشتر نیز در محل حادثه حضور پیدا کرد با این حال شواهد و قرائن نشان از گاز گرفتگی پدر و پسر می دهد.

وی ادامه داد این پدر و پسر غیر بومی بوده که در کارهای ساختمانی فعالیت داشته اند و ساختمان محل حادثه را به صورت اجاره ای در اختیار داشتند.

به گفته شاهدان عینی این پدر و فرزند از عصر روز جمعه که وارد ساختمان شدند تا ظهر شنبه از خانه خارج نشدند که همین باعث نگرانی همسایگان شد و به همین علت موضوع را به اورژانس گزارش دادند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123763

به "پدر و پسر یاسوجی قربانی قاتل خاموش شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدر و پسر یاسوجی قربانی قاتل خاموش شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید