آشنایی با پارک ملی پلوتویک، کرواسی

به گزارش مجله سرگرمی، پارک ملی دریاچه‌های Plitvice واقع در کرواسی , در Dinaric آلپ , در سال 1949 تاسیس شد . این شگفتی طبیعی بیش از 296.85 کیلومتر مربع مساحت را پوشش می‌دهد . این پارک most پارک در منطقه است و توریست‌ها را از سراسر جهان جذب می‌کند . این پارک توسط یونسکو محافظت می‌شود .

آشنایی با پارک ملی پلوتویک، کرواسی

این مکان منحصر به فرد ناشی از hydrography کارستی است . این پرنده به خاطر آبشارها , جنگل , دریاچه‌ها و تنوع گونه‌های حیوانی مشهور است . دریاچه‌ها آب کریستال را شناور می‌کنند , که رنگ‌ها از بلور شفاف تا لاجوردی , فیروزه‌ای , و فیروزه‌ای هستند . رنگ آب بسته به نور خورشید , مواد معدنی و ارگانیسم‌هایی که در آب هستند , تغییر می‌کند .
توریست‌ها می‌توانند از فعالیت‌های گسترده متنوعی استفاده کنند : از پیاده‌روی و قایق برقی , دوچرخه‌سواری , دوچرخه‌سواری , اسکی و پارو زدن .
گونه‌های مختلف زیادی را می توان در این ناحیه مشاهده کرد که شامل خرس قهوه‌ای , گرگ , عقاب , لاک‌پشت دریایی اروپا , سیاه‌گوش , گربه وحشی , apercaillie و بسیاری دیگر نیز می‌شود . خرس قهوه‌ای بر روی لوگوی پارک ملی دریاچه‌های Plitvice قرار دارد .
بزرگی اندازه , کمیابی و تنوع زیبایی طبیعی , پارک ملی دریاچه‌های Lakes را یکی از مکان‌هایی می‌سازد که همه باید حداقل یک‌بار در طول زندگی خود ببینند .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37

به "آشنایی با پارک ملی پلوتویک، کرواسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پارک ملی پلوتویک، کرواسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید