ویژه برنامه های روز دختر در شهر تهران، برگزاری برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران ویژه برنامه های شهرداری تهران به مناسبت روز دختر و دهه کرامت را تشریح کرد و گفت: بخشی از این برنامه ها با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در بوستان های بانوان و مراکز شهربانو برگزار می گردد.

ویژه برنامه های روز دختر در شهر تهران، برگزاری برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زهرا بهروزآذر با بیان این خبر گفت: این اداره کل هر ساله در مناسبت های مرتبط با حوزه زنان از جمله روز دختر برنامه های مختلفی را برگزار می نماید و در امسال نیز برنامه هایی با هدف تاکید بر نقش و صندلی دختران در جامعه و خانواده با رعایت فاصله گذاری اجتماعی پیش بینی شده است.

این برنامه ها از سوم تا سیزدهم خرداد برگزار خواهد شد، که میتوان به وبینار دو روزه علمی-تخصصی حمایت های روانی-اجتماعی از دختران با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه الزهرا، وبینار تخصصی حریم امن شهر با همکاری معاونت زنان ریاست جمهوری، گذر نشاط شامل برنامه های ورزشی، فراغتی و هنری و طراحی و فضاسازی محیطی در بوستان های بانوان، مجموعه های شهربانو و 4 نقطه پرتردد شهر تهران (چهارراه ولیعصر، میدان هفت تیر، خیابان ستارخان و میدان هفت حوض) و همچنین اکران و انتشار محتوای مرتبط با این مناسبت در سطح شهر و فضای مجازی اشاره نمود. گفتنی است اجرای طرح ارتقای سلامت روان دختران جوان جهت پیشگیری از آسیب های روانی-اجتماعی به وسیله ارائه خدمات مشاوره ای در مجموعه های مختص زنان از دهه کرامت شروع می گردد.

وی اضافه نمود: علاوه بر این برنامه ها که به صورت هماهنگ در نقاط مختلف برگزار می شوند، برنامه هایی متفاوت به ابتکار ادارات امور بانوان هر منطقه مانند معرفی دختران شاخص و پیروز محله و منطقه، مسابقه مجازی نامه ای به دخترم، پویش مجازی من دخترم را دوست دارم با تاکید بر رابطه پدران و دختران، پویش مجازی ارسال فیلم120 ثانیه با پدر و مادرم، یک کتاب، یک نویسنده با موضوع دختران، مسابقه عکاسی و ... نیز برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: با اجرای ویژه برنامه های روز دختر در دهه کرامت، فعالیت های بوستان های بانوان و مراکز شهربانو به طور کامل از سر گرفته شده و تمامی این مراکز بازگشایی خواهند شد.

مجله عکس ها: مجله عکاسی و نگاه هنری به تصاویر

عکس پارسی: گالری تصاویر تاریخی پارس

اخبار ورزشی: مجله خبری و تحلیلی ورزش ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 96687

به "ویژه برنامه های روز دختر در شهر تهران، برگزاری برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه های روز دختر در شهر تهران، برگزاری برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید