شرایط جدایی قایدی و دیاباته و فهرست خروجی استقلال در نیم فصل

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال ظهر امروز دوشنبه در نشستی آخرین شرایط تیم فوتبال این باشگاه را آنالیز و در خصوص بعضی موارد تصمیم گیری کردند.

شرایط جدایی قایدی و دیاباته و فهرست خروجی استقلال در نیم فصل

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال پس از این نشست در جمع خبرنگاران پیرامون آخرین شرایط میلیچ و احتمال بازگشت او به استقلال گفت: در خصوص این بازیکن مذاکرات از روزهای گذشته اجرا شده بود و خدا را شکر به انتها رسیده و امیدواریم ظرف مدت کوتاهی ایشان را در کنار سایر بازیکنان استقلال ببینیم.

وی در خصوص اینکه مشکل این بازیکن چه بود که بدون هماهنگی باشگاه ایران را ترک کرد گفت: مشکل هر چه بود با مذاکراتی که اجرا شده و صحبت هایی که مدیرعامل باشگاه با وی داشته است، دغدغه هایش برطرف شده است.

نظری ادامه داد: چیزی که برای ما خیلی مهم است اینکه بتوانیم همه اقدامات باشگاه را با لحاظ دغدغه های طرفدار پیش ببریم. باید هم منافع باشگاه را تامین کنیم و هم دغدغه های طرفداران را تامین کنیم. البته ممکن است شرایط طوری پیش برود که نتوانیم انتظارات طرفداران را به طور کامل برآورده کنیم اما تمام کوششمان را در این راستا انجام خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه استقلال با هشدار به طرفداران به خاطر بازار گرامی بعضی بازیکنان گفت: جا دارد از همه طرفداران خواهش کنیم در جریان باشند که با توجه به اینکه به نیم فصل نزدیک می شویم بعضی بازیکنان ممکن است به خاطر بازارگرمی و یا هر مسئله دیگری بگویند که از فلان تیم پیشنهاد دارند. واقعیت این است که ما باید بتوانیم هم بدهی های گذشته را بدهیم و هم هزینه های جاری باشگاه را تامین کنیم.

حجت نظری تاکید نمود: خیلی اوقات فشارهای بیرونی باعث می گردد مسائلی برای باشگاه به وجود بیاید و نتوانیم از پس انتظارات بربیایم.

وی در خصوص میزان پرداختی به بازیکنان و احتمال فسخ قرارداد توسط آنها گفت: شرایط بازیکنان با هم متفاوت است. کوشش ما این است که بتوانیم همه بازیکنان را حفظ کنیم. در نیم فصل هم همین کار را خواهیم کرد. اما ممکن است که در نیم فصل آقای فکری به عنوان سرمربی بازیکنی را نخواهد. تمام کوششمان این است که بتوانیم کمترین خروجی را داشته باشیم اما انتظار داریم که اگر سرمربی تیم نکته ای را مد نظر دارند لیست ورودی و خروجی را زودتر در اختیار باشگاه بگذارد.

نظری در خصوص اینکه آیا با میلیچ قرارداد جدیدی امضا شده است گفت: قرارداد میلیچ در ماه جاری به خاتمه می رسید و طبیعی است که اگر بخواهیم این بازیکن را در کنار خودمان داشته باشیم باید قرارداد جدیدی را به امضا برسانیم.

وی در خصوص آخرین شرایط خصوصی شدن استقلال هم گفت: هم وزارت ورزش و جوانان و هم هیات مدیره در کوشش هستیم تا بتوانیم راستا خصوصی سازی را فراهم کنیم و اتفاقات بهتری را رقم بزنیم اما طبیعی است که قراردادهای اقتصادی شرایط خاص خودش را دارد. مسائل جزیی باقی مانده است و کوشش می کنیم این مسائل را هم حل کنیم و وارد بورس شویم.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص جدایی دو بازیکن تاثیرگذار خط حمله آبی پوشان نیز گفت: دیاباته بازیکن استقلال است و با ما قرارداد دارد. کوشش ما این است که ایشان را نگه داریم. طرفداران استقلال هوشیار باشند. ما نه بنا داریم قایدی را از دست بدهیم و نه شیخ دیاباته را. تمام کوششمان این است که بتوانیم با پرداخت مطالبات اقتصادی زمینه ماندن این بازیکنان را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 130153

به "شرایط جدایی قایدی و دیاباته و فهرست خروجی استقلال در نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جدایی قایدی و دیاباته و فهرست خروجی استقلال در نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید