وزیر ورزش: شخصا پیگیری می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر ورزش گفته استادیوم آزادی سرمایه ملی ماست و بخش های مختلف آن در دست مرمت و بازسازی است و ان شاالله برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می گردد.

وزیر ورزش: شخصا پیگیری می کنم

به گزارش خبرنگاران ، عصر جمعه آنهایی که به ورزشگاه آزادی رفتند تا بازی استقلال - ساهان را ببینند با تماشای وی آی پی خالی از صندلی تعجب کردند.این بخشی از پروسه بازسازی ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمانان آسیاست و قرار شده وی آی پی مبله گردد تا با صندلی های دیگر تفاوت داشته باشد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در آخرین مصاحبه اش در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی گفته:با وجود عدم رسیدگی در سال های گذشته مساله بازسازی این ورزشگاه ملی ازچند ماه گذشته شروع شد و مدیر عامل شرکت توسعه مامور اجرای آن است ضمن اینکه شخصا روند بازسازی و اقدامات اجرا شده را پیگیری می کنم.ورزشگاه آزادی سرمایه ملی ماست و بخش های مختلف آن در دست مرمت و بازسازی است و ان شاالله برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می گردد.

ابوالفضل روغنی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم گفته:خوشبختانه ایرادات وارده بزرگ نیست و با بودجه ای مناسب و همتی بزرگ می گردد این ایرادات را برطرف کرد. به قول معروف برای برطرف ایرادات به یک یاعلی (ع) احتیاج است.

3-165

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5248

به "وزیر ورزش: شخصا پیگیری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش: شخصا پیگیری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید