وزیر ورزش درباره دیدار پرسپولیس در فینال آسیا چه گفت؟

به گزارش مجله سرگرمی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز (چهارشنبه 26 آذر) در حاشیه جلسه هیات دولت، درباره شانس ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا سال 2027 در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون فوتبال مدارک لازم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و با توجه به ورزشگاه های خوبی که در تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و مشهد با ظرفیت های بالای 30 هزار نفر داریم و جایگاه ما هم در فوتبال آسیا مناسب است، امیدواریم که میزبانی این مسابقات به کشورمان برسد.

وزیر ورزش درباره دیدار پرسپولیس در فینال آسیا چه گفت؟

وزیر ورزش در مورد حضور پرسپولیس در فینال قهرمانان آسیا گفت: امید زیادی داریم تا پرسپولیس بتواند به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از سد تیم اولسان هیوندای کره جنوبی بگذرد و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود و این مهم شدنی است.

سلطانی فر درباره خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: پیگیر خصوصی سازی این دو باشگاه هستیم و امیدوارم آخرین مجامع را برگزار کنیم و بعد از آن با حضور در شورای پذیرش بتوانیم شرایط جدیدی را به وجود آوریم.

وزیر ورزش و جوانان درباره پاداش در نظر گرفته برای قهرمانی احتمالی پرسپولیس نیز مطرح کرد: رئیس جمهور اعلام کردند هدیه و پاداش ویژه ای که در شان بازیکنان باشد برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد.

او درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: از 15 دی ماه مراحل ثبت نام کاندیدا ها برای انتخابات آغاز می شود و یک فرایند 70 روزه است و انتخابات هم قبل از نیمه اسفندماه برگزار خواهد شد.

سلطانی فر درباره اینکه عنوان شده نفراتی که در قرارداد مارک ویلموتس دخیل بودند، حق شرکت در انتخابات را ندارند، گفت: من چنین چیزی را نشنیدم و اطلاعی ندارم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به وقتی که تا نیمه دی ماه داریم، وکلای فدراسیون به کمک چند وکلای خارجی مشغول تهیه لایحه دفاعیه نهایی برای ارسال به دادگاه بین المللی (CAS) هستند و سپس باید منتظر بمانیم تا رای نهایی صادر شود.

malayro.ir: تور مالزی ارزان، سفر به کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی در نوروز و دیگر ایام سال

ayrokh.ir: آیرخ: مجله زیبایی و سلامتی

منبع: فرارو
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124046

به "وزیر ورزش درباره دیدار پرسپولیس در فینال آسیا چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش درباره دیدار پرسپولیس در فینال آسیا چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید