وزارت میراث فرهنگی هنر ایرانی را احیا کرده است

به گزارش مجله سرگرمی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان این که اقدامات بسیار خوبی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اجرا شده است، گفت: یکی از اقدامات خوب در این وزارتخانه، حمایت از هنرمندان صنایع دستی است که باعث شده تا هنر ایرانی احیا شود.

وزارت میراث فرهنگی هنر ایرانی را احیا کرده است

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، در بازدید از سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی با قدردانی از وزارت میراث فرهنگی برای برگزاری این نمایشگاه افزود: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی اقدام بسیار خوبی است و از این رو از وزارت میراث فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی و حمایت از هنرمندان رشته های مختلف تشکر و قدردانی می کنم.

او افزود: خوشبختانه دولت تدبیر و امید بر حمایت از هنرمندان صنایع دستی تأکید دارد و به همین دلیل در وزارت میراث فرهنگی شاهد برنامه های بسیار خوب برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی هستیم و امیدواریم این اقدامات بیش از پیش تداوم یابد.

ابتکار افزود: ایران کشوری است که مهد هنر به حساب می آید و هنرهای سنتی، صنایع دستی و آثار هنری زنان و مردان این سرزمین در دنیا بی نظیر است از این رو باید بتوانیم از هنرمندان صنایع دستی حمایت کنیم تا با تولید، فروش و صادرات هرچه بیشتر صنایع دستی ایرانی علاوه بر کمک به اقتصاد کشور به معرفی فرهنگ و هنر ایرانی نیز کمک کرده باشیم.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان این که در بازدید از این نمایشگاه شاهد عرضه آثار هنری بسیار زیبا بودیم افزود: حقیقتا صنایع دستی ایران از زیبایی خاصی برخوردار است و نکته بسیار حائز اهمیت حضور جوانان در کنار پیشکسوتان این حوزه است که به خوبی به این هنر می پردازند.

ابتکار با تأکید بر حمایت های دولت دوازدهم از هنرمندان صنایع دستی افزود: با توجه به این که درصد بالایی از هنرمندان صنایع دستی را بانوان تشکیل می دهند، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری حمایت ویژه ای از فعالان این صنعت دارد و تمهیدات بسیار خوبی در این خصوص اندیشیده شده است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، همچنین با همراهی پویا محمودیان معاون صنایع دستی کشور، از غرفه های متعدد در سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی بازدید کرد و در گفت وگو با هنرمندان استان های مختلف از نزدیک با هنرهای سنتی و صنایع دستی آنان آشنا شد.

tafatton.ir: تفطن، گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

faceraz.ir: فیس راز | مجله گردشگری و مسافرتی، خبری و ورزشی

batask.ir: باتسک | مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44610

به "وزارت میراث فرهنگی هنر ایرانی را احیا کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت میراث فرهنگی هنر ایرانی را احیا کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید