واکنش سائول به شایعه انتقال به بارسلونا

به گزارش مجله سرگرمی، سائول نیگز، ستاره نو چلسی شایعات انتقال تابستانی به بارسلونا و معاوضه با آنتوان گریزمان را رد کرد.

واکنش سائول به شایعه انتقال به بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در اواسط فصل تابستان بود که اخباری در خصوص احتمال معاوضه بین دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید بر سر آنتوان گریزمان و سائول نیگز مطرح شد که به جایی نرسید. البته در نهایت ستاره فرانسوی بارسلونا راهی اتلتیکومادرید شد و سائول نیگز هم دیشب در لحظات پایانی پنجره تابستانی برای انتقالی قرضی به تیم چلسی به توافق دست یافت.

سائول نیگز گفت: از ابتدای فصل جابجایی تابستانی متوجه شدم که جایی در برنامه های اتلتیکومادرید ندارم و باشگاه خواستار ماندن من نیست که این برایم بسیار دردناک بود. اما حالا قصد دارم با تمام توان به چلسی یاری نموده و سائولی که خودم می خواهم در این تیم باشم. تیم های فوق العاده ای در لیگ برتر انگلیس حضور دارند.

حضور کپا آریزابالاگا در چلسی هم نقشی مهم در تصمیم گیری من برای انتقال به چلسی داشت. من در حال حاضر بلد نیستم انگلیسی صحبت کنم و فقط می توانم نام خودم را بگویم، اما می خواهم این زبان را یاد بگیرم. چلسی مدافع اسم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و حضور در این تیم فرصت خوبی برای من خواهد بود. من می توانم در پست های مختلفی در خط میانی بازی کنم، اما چلسی به من قول داد در پست خودم به میدان بروم و این برای من بسیار مهم بود.

شایعات انتقال به بارسلونا و معاوضه با آنتوان گریزمان؟ این باشگاه هرگز به صورت جدی برای انتقال من اقدام نکرد و مطبوعات شایعات زیادی از خود نقل می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 156982

به "واکنش سائول به شایعه انتقال به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سائول به شایعه انتقال به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید