واکنش رییس هیات گلستان به نبودن نام مجللی در مجمع انتخاباتی قایقرانی

به گزارش مجله سرگرمی، رییس هیات قایقرانی گلستان گفت: من هم انتظار داشتم عادل مجللی به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع قایقرانی انتخاب گردد.

واکنش رییس هیات گلستان به نبودن نام مجللی در مجمع انتخاباتی قایقرانی

عباس حسینی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره گلایه عادل مجللی از نبودن نامش در بین اسامی نماینده ورزشکاران در مجمع انتخاباتی قایقرانی، بیان نمود: در این مورد باید از خود مجللی سوال کنید اما انتظار بر این است طبق روال ورزشکاری که در دو سال گذشته فعال بوده و مدال گرفته است انتخاب گردد و حالا اینکه با چه نگاهی این رخ داده را نمی دانم و به ریز مسئله هم ورود نکردم. اما خب مجللی ورزشکار استان من است. 13-14 سال در مسابقات مختلف شرکت نموده و مدال هم دارد من هم انتظار داشتم به عنوان نماینده ورزشکاران انتخاب گردد و بدم هم نمی آمد که انتخاب گردد چون بالاخره ورزشکار استان من است.

او در خصوص اینکه گفته می گردد بعضی چیدمان اعضای مجمع به این سمت است تا کاندیدای خاصی رای بیاورد، تاکید نمود: هیات ها همه را می شناسند و مشکل خاصی هم نیست. بعید به نظر می رسد مسئولان سمت و سویی به فرد خاصی داشته باشند. از طرفی معمولاً در اکثر فدراسیون ها هر کدام به هر سمتی رفته اند نتیجه معکوس گرفتند. در انتخابات هم هیات های استانی در نتیجه مجمع بیشترین تاثیر را دارند که آنها هم همواره مستقل عمل نموده اند.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13092

به "واکنش رییس هیات گلستان به نبودن نام مجللی در مجمع انتخاباتی قایقرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رییس هیات گلستان به نبودن نام مجللی در مجمع انتخاباتی قایقرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید