واریز پول به حساب شخصی بعضی روسای هیئت ها و اهدای بن کت و شلوار

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به یک مسئله شائبه برانگیز در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال نشان می دهد بعضی برای تغییر فرایند انتخابات ترسی از انجام تخلف هم ندارند.

واریز پول به حساب شخصی بعضی روسای هیئت ها و اهدای بن کت و شلوار

ماجرا از این قرار است که اخیراً مبلغی حدود 7 میلیون تومان از حسابی به حساب شخصی بعضی رؤسای هیئت های فوتبال استانی واریز شده است. این پول در حالی به حساب شخصی تعدادی از رؤسای هیئت ها واریز شده که آن را ایاب و ذهاب عنوان نموده اند، اما سوال اینجاست که چرا این پول به جای واریز در حساب هیئت فوتبال، به حساب شخصی رؤسای هیئت ها واریز شده است؟ مسئله ای که تخلفی آشکار است و در آستانه انتخابات نیز شائبه ها را بیشتر می نماید.

جالب اینجاست علاوه بر این پول بسته ای نیز به رؤسای هیئت های فوتبال اهدا شده که در آن اقلام ورزشی، کارت هدیه نقدی و بن خرید کت و شلوار نیز بوده است. این موضوع را رؤسای هیئت های فوتبال نیز تأیید نموده اند و بعضی از آنها این اقدام را در آستانه انتخابات شائبه برانگیز اعلام نموده اند. با این حال بعضی از رؤسای هیئت های فوتبال این بسته ها را دریافت نموده اند و بعضی اقدامی برای دریافت بسته ها ننموده اند، همانطور که مبلغ مورد اشاره نیز به حساب بعضی واریز نشده است.

با توجه به اتفاقات اتفاق افتاده، حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان نهاد بازرس بر اتفاقات ورزش کشور برای تأیید این مسئله با رؤسای هیئت ها تماس گرفته و ماجرا را جویا شده است. تعدادی از آنها موضوع واریز پول و پرداخت بسته های هدیه حاوی بن کت و شلوار را تأیید نموده اند و حراست وزارت ورزش درخواست نموده رؤسای هیئت های فوتبال این تخلف را به صورت کتبی گزارش نمایند، اما بعضی از آنها مسئله را به خود حراست واگذار نموده و حاضر به ارائه گزارش کتبی نشده اند.

موضوع جایی جالب می گردد که پول واریز شده به حساب شخصی رؤسای هیئت های فوتبال استانی از حساب یکی از هیئت های فوتبال واریز شده و فدراسیون این اقدام را انجام نداده است. یکی از رؤسای هیئت های پرنفوذ که در انتخابات نیز دستی در آتش دارد این کار را انجام داده و نحوه تأمین پول نیز جالب توجه است.

گویا یکی از باشگاه های لیگ برتری مبلغ 350 میلیون تومان به این هیئت فوتبال بدهکار بوده و مدیرعامل این باشگاه در نامه ای به سازمان لیگ درخواست نموده از محل درآمدهایش این مبلغ به حساب هیئت فوتبال استان واریز گردد. در حالی که بسیاری از باشگاه ها هنوز پیروز به دریافت مطالبات شان از سازمان لیگ نشده اند، این موضوع نیز در خور توجه است که سازمان لیگ چگونه مبلغی به این سنگینی را به راحتی به حساب هیئت فوتبال مورد اشاره واریز می نماید.

خالی از لطف نیست که بدانید مدیرعامل باشگاه مورد اشاره که به صورت کاملاً قانونی اقدام به پرداخت بدهی به هیئت فوتبال استان نموده و به نوعی کار تأمین اعتبار را به عهده گرفته است، اقداماتی هم برای به حاشیه کشاندن انتخابات فدراسیون فوتبال می نماید. این مدیرعامل اقداماتی برای به تعویق انداختن انتخابات انجام داده که این اقدامات او نیز منافع عده ای خاص را رقم می زند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73813

به "واریز پول به حساب شخصی بعضی روسای هیئت ها و اهدای بن کت و شلوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز پول به حساب شخصی بعضی روسای هیئت ها و اهدای بن کت و شلوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید