همکاری دیجی پی با بانک کارآفرین در پذیره نویسی سهام دولت

به گزارش مجله سرگرمی، دولت با ایجاد صندوق های سرمایه گذاری، فرصتی برای مردم ایجاد نموده تا آن ها را در سهام بخش های مختلف خود شریک کند. صندوق دارا یکی از خدماتی است که دولت برای فروش سهام پالایشی خود در بازار بورس تاسیس نموده است. این صندوق که از اردیبهشت ماه 99 در قالب 4 صندوق فرصت خرید و فروش سهام دولتی را برای مردم امکان پذیر نموده است، در شهریور ماه 99 به صندوق دارا دوم (پالایشی یکم) رسید.

همکاری دیجی پی با بانک کارآفرین در پذیره نویسی سهام دولت

سهام پالایشی یکم با نماد پالایش در صندوق سرمایه گذاری دارا دوم قابل معامله است و به هر شخص حقیقی ایرانی تا سقف پنج میلیون تومان امکان پذیره نویسی می دهد که شامل خرید سهام از چهار شرکت پالایش نفت اصفهان، شرکت پالایش نفت بندرعباس، شرکت پالایش نفت تبریز و پالایش نفت تهران است. پذیره نویسی سهام پالایشی یکم از 5 شهریور آغاز شده است و تا 19 شهریور ادامه خواهد داشت.

در دوره اول پذیره نویسی صندوق دارا یکم، 14 بانک با دولت همکاری داشتند که در این دوره بانک کارآفرین در فرایند پذیره نویسی صندوق دارا دوم کنار 14 بانک دیگر از طرف دولت انتخاب شده است تا خرید و فروش دارایی های دولت با سهولت بیشتری انجام گردد.

در این راستا افرادی که دارای کد بورسی هستند بدون محدودیت سنی می توانند به وسیله کارگزاری های بورس و سامانه های آنلاین برای معاملات و پذیره نویسی اقدام نمایند. بانک کارآفرین به منظور راحتی و رفاه حال سرمایه گذاران، دیجی پی را نماینده خود در بستر اجرایی پذیره نویسی آنلاین انتخاب نموده است. دیجی پی به عنوان یکی از فعال ترین فین تک های فعال کشور در حوزه پرداخت با این امکان خدمات بهتر و بیشتری برای مردم ایجاد نموده است تا بتوانند پذیره نویسی صندوق دارا دوم را در کمترین زمان با کد سجام خود انجام دهند.

علی رزازی معاون توسعه کسب و کار دیجی پی در مورد تاکید پذیره نویسی با کد بورسی بیان نمود: مزیت پذیره نویسی مبتنی بر سجام نسبت به کد ملی این است که هر فرد اگر با کد ملی به خرید سهام خود به وسیله اپلیکیشن های مختلف اقدام کند ممکن است بیش از پنج میلیون خرید نموده باشد که در این خصوص بعداً با مشکلاتی روبه رو خواهد شد، اما کاربری که بر بستر دیجی پی خرید خود را ثبت می نماید با استعلام هایی که در لحظه در سجام صورت می گیرد، نمایش داده می گردد که خرید مشتری آیا به سقف پنج میلیون تومان رسیده است یا خیر.

همکاری دیجی پی با بانک کارآفرین این مزیت را بر پلتفرم دیجی پی ایجاده نموده است که کاربران و دولت می توانند در شرایطی آسان معاملات خود اعم از خرید و فروش سهام دولتی را در بازار سرمایه انجام دهند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108398

به "همکاری دیجی پی با بانک کارآفرین در پذیره نویسی سهام دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دیجی پی با بانک کارآفرین در پذیره نویسی سهام دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید