همایش رسانه های نوین اجتماعی برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علی اکبر فرهنگی دبیر کمیته علمی همایش و نمایشگاه رسانه های نوین امروز دوشنبه در نشست خبری که در مرکز ملی فضای مجازی برگزار گردید، گفت: اولین همایش و نمایشگاه رسانه های نوین اجتماعی با تاکید بر شکل دهی نهادهای اجتماعی و آنالیز ابعاد مختلف آن و نیز با محوریت رویکردهای اقتصادی برگزار می گردد.

همایش رسانه های نوین اجتماعی برگزار می گردد

وی با بیان اینکه رسانه های نوین و نهادهای اجتماعی در جوامع هزاره سوم رویکردی تعاملی و تاثیرگذار دارند، اضافه نمود: نقش رسانه های اجتماعی در ابعاد مختلف اقتصادی کاملا مشهود است و از این رو برگزاری این همایش که توسط مرکز ملی فضای مجازی انجام می گردد می تواند به سیاستگذاری مناسب در این بخش بیانجامد.

فرهنگی با اشاره به محورهای مختلف این همایش گفت: حمایت از محصولات داخلی، نهادسازی اقتصادی (دگردیسی، مبارزه با فساد و شفاف سازی)، کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار، اقتصاد دانش بنیان و بکارگیری اقتصاد دیجیتال و نیز حمایت هدفمند از صادرات کالا و خدمات از جمله محورهای این همایش است. در همین حال جذب سرمایه های خارجی و امنیت و ثبات اقتصادی نیز از دیگر رویکردهای این همایش خواهد بود.

وی تاکید نمود: دریافت مقاله برای شرکت در این همایش شروع شده که تا خاتمه دی ماه ادامه خواهد داشت. این همایش بهار سال 98 برگزار می گردد و ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان سخنرانان افتتاحیه حضور خواهند داشت.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6643

به "همایش رسانه های نوین اجتماعی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش رسانه های نوین اجتماعی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید