هدف از سفر به خراسان شمالی یاری به حرکت پرشتاب توسعه استان است

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خراسان شمالی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هدف از سفر بنده و هیات همراه هم به خراسان شمالی یاری به حرکت پرشتاب توسعه استان و باز کردن گره ای از مسائل مردم است.

هدف از سفر به خراسان شمالی یاری به حرکت پرشتاب توسعه استان است

علی نیکزاد در جلسه شورای اداری استان با قدردانی از زحمات استاندار خراسان شاقتصادی و نمایندگان استان در مجلس برای پیگیری مطالبات به حق مردم استان در بخش های مختلف گفت: دخالتی در کار دولت و دستگاه های اجرایی نداریم به استان آمده ایم تا گره ای از مسائل استان باز کنیم.

نیکزاد با بیان اینکه به دنبال تصمیم گیری برای بودجه استان نیستیم بلکه می خواهیم بر شتاب توسعه استان بیافزایم، گفت: مصوبات این جلسات باید قابلیت اجرا داشته باشد و به طور قطع این مصوبات یک ماه آینده در هیات رئیسه مجلس و با دعوت از وزرا، معاونین وزرا، استاندار خراسان شاقتصادی و نمایندگان استان آنالیز می گردد.

وی ادامه داد: اجتماعی و رمز پایداری هر نظام و حکومت دانست و اضافه نمود: عدالت سبب خوشبینی مردم نسبت به مدیران و مسئولان می گردد بنابراین ما فقط تهران را ایران نمی دانیم بلکه خراسان شاقتصادی نیز بخشی از کشور است.

نیکزاد با اشاره به اینکه از مستند در خراسان شاقتصادی ایجاد 20 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در استان است، اضافه نمود: سال جاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای پنج هزار واحد مسکونی این طرح 50 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت و 30 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض اختصاص می دهد و برای تکمیل طرح های هادی روستایی جهت تکمیل قیر لازم یاری خواهد نمود.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات برای 10 هزار واحد مسکونی شهری از سوی وزارت راه و شهرسازی همچنین اضافه نمود: برای معین تکلیف گلستان شهر نیز 5 هکتار زمین با کاربری مسکونی در اختیار قرار می گیرد و سازمان ملی زمین و مسکن نیز 17 میلیارد تومان اعتبار در اختیار استان قرار می دهد تا با تصمیم شورای مسکن استان در سایت های مسکن مهر هزینه گردد و برای سایت مسکن مهر شیروان نیز 3 میلیارد تومان اعتبار تخصیص می یابد.

یاری اقتصادی و اعتباری برای معین تکلیف راه های روستایی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، تخصیص 60 هزار متر مکعب آب از سوی شرکت آب منطقه ای استان برای ایجاد مرکز تحقیقات و توسعه کشاورزی، ایجاد دانشکده پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد بجنورد، اتمام کنار گذر بجنورد و تفویض اختیار بحث آسفالت به استان، پیش بینی تسهیلات از سوی سازمان دهیاری ها و شهرداری ها و تامین ماشین آلات آتشنشانی از دیگر مباحث این نشست بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 121563

به "هدف از سفر به خراسان شمالی یاری به حرکت پرشتاب توسعه استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف از سفر به خراسان شمالی یاری به حرکت پرشتاب توسعه استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید