هاجسون: انگلیس بازی را تحت کنترل داشت و طرفداران مان هم فوق العاده بودند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی 67 ساله سه شیر تأکید کرد شاگردانش بازی خیلی خوبی را در خانه اسکاتلند به نمایش گذاشتند.

هاجسون: انگلیس بازی را تحت کنترل داشت و طرفداران مان هم فوق العاده بودند

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته (سه شنبه) در دیداری محبت آمیز در استادیوم سلتیک پارک شهر گلاسکو با گلزنی الکس اوکسلید چمبرلین (32) و وین رونی (47 و 85) با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود، اسکاتلند گذشت.

روی هاجسون با تمجید از کاپیتان تیمش که با 2 گلی که مقابل اسکاتلند به ثمر رساند حالا تنها 4 گل دیگر تا رسیدن به رکورد 49 گل بابی چارلتون، برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس احتیاج دارد، گفت: حضور رونی در ترکیب انگلیس مهم است چون ما تیم جوانی داریم و او یکی از معدود بازیکنان مسن تر ما به شمار می رود. وین خشنود است چون در ابتدا با بازی شنبه مقابل اسلوونی تعداد بازی های ملی اش را به عدد 100 رساند و یک گل هم زد و حالا با گلزنی در دیداری خارج از خانه مقابل اسکاتلند 2 گل دیگر بر مجموع گل هایش اضافه کرد.

وی اضافه کرد: به نظرم کریس اسمالینگِ جوان هم نمایش فوق العاده ای از خود ارائه داد و در ابتدا توسط گری کیهیل و بعد از سوی فیل جاگیلکا به خوبی حمایت شد. جیمز میلنر هم در خط میانی عملکرد واقعاً خوبی داشت. ما بازیکنان جوانی در ترکیب انگلیس داریم که سابقه بازی ملی آنچنانی ندارند و حضور بازیکنانی نظیر رونی به آنها یاری می نماید تا خودشان را در تیم جا بیاندازند.

سرمربی سه شیر در ادامه مطرح کرد: به طور حتم عملکرد انگلیس مقابل اسکاتلند خوب بود و بازیکنان جوان زیادی در میدان حضور داشتند. همواره از جو موجود در استادیوم سلتیک پارک و حمایتی که اینجا از اسکاتلند می گردد، صحبت نموده ایم و باید بگویم این بازی نسبت به مسابقات دیگر کمی متفاوت تر است. به نظرم انگلیس بازی را کاملاً تحت کنترل داشت و طرفداران مان هم فوق العاده بودند. با وجود اینکه تعداد تماشاگران ما در مقایسه با 50 هزار نفر تماشاگر اسکاتلندی کمتر بودند ولی بدون آنها نمی توانستیم به این پیروزی برسیم. به خوبی هم حضور تماشاگران مان را در این مسابقه حس کردم.

هاجسون در خاتمه اعلام کرد: به نظرم ویلشر می توانند در نقش ها و پست های مختلف پیشرفت کند. اگر بخواهیم از جک در پست مهاجم چپ یا راست استفاده کنیم او به خوبی از عهده وظیفه محوله برخواهد آمد. امیدوارم او نه تنها برای تیم ملی انگلیس بلکه برای تیم باشگاهی اش یعنی آرسنال هم مثمرثمر باشد و باعث حرکت رو به جلوی تیمش گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65755

به "هاجسون: انگلیس بازی را تحت کنترل داشت و طرفداران مان هم فوق العاده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاجسون: انگلیس بازی را تحت کنترل داشت و طرفداران مان هم فوق العاده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید