نیمکت استقلال باید تقویت شود، کمیته فنی به روز باشد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه یک - یک متوقف شد که این اولین باری بود که آنها در ورزشگاه آزادی امتیازی از دست می دادند.

نیمکت استقلال باید تقویت شود، کمیته فنی به روز باشد

علی شوری هافبک دهه هفتاد استقلال در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص این بازی گفت: قطعاً از نظر فنی مسائلی بوده که تیم نتوانست پیروز شود. اگر همه چیز سر جای خودش بود که الان 3 امتیاز این بازی در حساب بچه های استقلال بود. ما پیشکسوتان هم باید سعی کنیم با یکسری انتقاد سازنده یاری کنیم تا نقاط ضعف از بین رفته و تیم محبوبمان به روزهای اوج بازشود.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: به نظرم آقای فکری و دستیارانش باید در ترکیب و تعویض های خود قدری تجدید نظر کنند. تعویض ها دیر انجام شد و تعویض دیرهنگام در خط حمله خیلی به ندرت جواب می دهد. شاید بهتر بود دیروز محمد دانشگر در پست هافبک دفاعی به بازی گرفته می شد تا بر قدرت تدافعی و سرزنی تیم اضافه شود. حضور بازیکنان جوان در آخرین دقایق بازی هایی که در آنها گل می خواهیم خیلی کار منطقی به نظر نمی رسد.

هافبک دهه هفتاد آبی پوشان شرح داد: تیم ما که یک کمیته فنی هم دارد. الان که به چالش فنی برخورد کردیم کمیته فنی باید خودش را نشان دهد. آیا کمیته فنی ما تا الان یک جلسه برای بررسی مسائل فنی تشکیل داده اند یا خیر.

وی افزود: از نظر من در کمیته فنی استقلال هم باید تجدید نظر شود و باید پیشکسوتان به روز و تاثیرگذار در آن حضور داشته باشند. نقش این کمیته در هر تیمی می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

شوری با اشاره به مصدومیت قائدی گفت: قائدی به جز تصادفی که داشت تا به امروز مصدوم نشده بود و وقتی چنین بازیکنی هم مصدوم می شود، یعنی یک جای کار مشکل دارد که باید آن مشکل معین شود.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: پیشکسوتان و هواداران باید حواس شان به فکری هم باشد و کاری نکنیم تا او هم مثل مجیدی و منصوریان بسوزد. فکری برود کی بیاید؟ باید به فکری یاری کرد و نیمکتش را تقویت کرد. نیمکت استقلال به شوک نیاز دارد و باید یک مربی قوی، جوان و کارنامه دار به تیم فنی فکری اضافه شود تا بتواند او را یاری دهد. استقلال به شوک نیاز دارد و این شوک در تقویت نیمکت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123102

به "نیمکت استقلال باید تقویت شود، کمیته فنی به روز باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمکت استقلال باید تقویت شود، کمیته فنی به روز باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید