نگرانی از احتمال وقوع خشونت ، پوشیدن نقاب جوکر در سینماها ممنوع

به گزارش مجله سرگرمی، تماشاگران فیلم سینمایی جوکر اجازه ندارند در سالن های نمایش دهنده این فیلم در آمریکای شمالی نقاب یا لباسی شبیه قهرمان داستان آن بپوشند و از سلاح های اسباب بازی استفاده نمایند.

نگرانی از احتمال وقوع خشونت ، پوشیدن نقاب جوکر در سینماها ممنوع

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، در پی افزایش نگرانی ها از احتمال گسترش خشونت با نمایش جوکر، تعدادی از سینماهای زنجیره ای در آمریکا هر نوع پوشاندن چهره را برای تماشاگران ممنوع بیان نمودند. این تمهید در فاصله یک هفته تا شروع نمایش عمومی فیلمی در نظر گرفته شده که خواکین فینیکس در آن نقش دشمن بتمن را ایفا می نماید.

جوکر که اواخر تابستان در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم ونیز رونمایی شد، جایزه شیر طلایی بهترین فیلم را برد و کارشناسان آن را یکی از گزینه های درخشیدن در اسکار 2020 می دانند. ضمن اینکه فینیکس هم با بازی در نقش دشمن بتمن یکی از نامزدهای کسب اسکار بهترین بازیگر مرد است. بازیگر 44 ساله آمریکایی در جوکر نقش مردی تنها، آسیب پذیر و روانی را ایفا می نماید که به مردی قاطع و شرور تبدیل می گردد.

ای ام سی تیه ترز به عنوان بزرگ ترین سینمای زنجیره ای آمریکای شمالی با داشتن بیش از 600 سالن بیان نمود هر چند آیین نامه های آنها به تماشاگران اجازه می دهد با لباس و چهره دلخواه وارد سینما شوند اما ما اجازه نمی دهیم کسی از نقاب، نقاشی روی صورت یا هر چیزی استفاده کند که چهره را می پوشاند و دیگران را ناراحت می نماید. همراه داشتن هر نوع سلاح و وسایل مربوط به شخصیت جوکر هم ممنوع است.

نگرانی های امنیتی از اکران جوکر زمانی به اوج رسید که خانواده های قربانیان تیراندازی سال 2012 در نمایش نیمه شب شوالیه تاریکی برمی خیزد در کلرادو به خشونت مسلحانه موجود در تازه ترین تجربه کارگردانی تاد فیلیپس اعتراض کردند. استودیو برادران وارنر هم در پاسخ به این نگرانی بیان نمود جوکر به هیچ وجه خشونت در دنیای واقعی را تایید نمی نماید و قرار نیست فیلم در منطقه رخ دادن آن اتفاق تروریستی اکران گردد.

در عین حال، پلیس لس آنجلس با انتشار بیانیه احتمال رخ دادن هر نوع تیراندازی گسترده را به واسطه تحت تاثیر قرار دریافت تماشاگران جوکر منتفی دانسته است. کارشناسان برای این فیلم 121 دقیقه ای با درجه سختگیرانه R یک افتتاحیه 80 میلیون دلاری پیش بینی نموده اند که برای ماه اکتبر یک رکورد است.

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47539

به "نگرانی از احتمال وقوع خشونت ، پوشیدن نقاب جوکر در سینماها ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی از احتمال وقوع خشونت ، پوشیدن نقاب جوکر در سینماها ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید