نوراللهی: قول می دهم علیپور پنالتی اش را در اهواز جبران کند، نمی گردد تمام تقصیرها را گردن یک نفر بیندازیم

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است علی علیپور اشتباهش در دیدار مقابل ماشین سازی را در مسابقه پیش روی سرخپوشان در اهواز جبران خواهد نمود.

نوراللهی: قول می دهم علیپور پنالتی اش را در اهواز جبران کند، نمی گردد تمام تقصیرها را گردن یک نفر بیندازیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، احمد نوراللهی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ماشین سازی گفت: به هرحال همه ما مقصر هستیم و واقعاً امروز شرمسار شدیم. البته تسلیم نمی شویم و باید به اهواز برویم تا با کسب پیروزی، این تساوی را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا علی علیپور پنالتی زن اول پرسپولیس است؟، گفت: بله. به هرحال در همه جای جهان پنالتی خراب می گردد. من قول می دهم که علیپور این پنالتی را در بازی بعدی در اهواز جبران می نماید. نمی گردد که تمام تقصیرها را در چنین زمانی گردن یک نفر بیندازیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره وقت تلف کردن بازیکنان حریف بیان کرد: بازیکنان ماشین سازی در تبریز هم این کار را انجام می دادند. به هرحال بازی تمام شده است و باید به فکر دیدار بعدی باشیم.

نوراللهی در خاتمه گفت: سه امتیاز بازی امروز خیلی مهم بود، چون می توانستیم در خانه به صدر جدول نزدیک شویم. قطعاً با تمام وجود کوشش می کنیم تا در بازی های بعدی بهترین نتیجه را بگیریم.

اخذ ویزا: اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

وبسایت دانشجویی: وبسایت دانشجویی، اینجا محلی برای فعالیت دانشجویان علاقمند به تکنولوژی است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 56254

به "نوراللهی: قول می دهم علیپور پنالتی اش را در اهواز جبران کند، نمی گردد تمام تقصیرها را گردن یک نفر بیندازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: قول می دهم علیپور پنالتی اش را در اهواز جبران کند، نمی گردد تمام تقصیرها را گردن یک نفر بیندازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید