نماینده ورزقان: مدیران تراکتور عمداً پول یک بازیکن را ندادند، به جای منت کشیدن، توهین می نمایند!

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باشگاه تراکتور عمداً پول یک بازیکن را ندادند تا پنجره نقل وانتقالاتی این تیم بسته گردد.

نماینده ورزقان: مدیران تراکتور عمداً پول یک بازیکن را ندادند، به جای منت کشیدن، توهین می نمایند!

الله وردی دهقانی نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد بحث مالکیت باشگاه تراکتور گفت: زنوزی صحبت هایی را علیه من انجام داده و به من و مردم ورزقان توهین نموده است. در صحبت های قبلی ام قصد توهین و دخالت نداشتم و با توجه به قانون نظارتی و اصل 84 قانون اساسی می توانم به همه کارهای وارد شوم. قصدم یاری به باشگاه تراکتور و زنوزی بود، هرچند او ناراحت گردد.

وی ادامه داد: زنوزی به خارج از کشور رفته و از آنجا یک مجموعه را مدیریت می نماید که این مناسب نیست. نگاه او مالی است و با همان نگاه تلاشش این است که تیم را بفروشد و یک عایدی هنگفت از این زمینه داشته باشد. ما گفتیم ورزقان این پتانسیل را دارد که به یاری نظام و باشگاه تراکتور بیاید. این را من به نام نماینده مردم اعلام نکنم چه کسی اعلام کند؟ هدف ما فقط خیرخواهی بود.

این نماینده گفت: تراکتور تنها یک تیم نیست، بلکه یک پدیده اجتماعی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی است. به نظر من از ابتدا واگذاری تراکتور به یک شخص خطا بود. همه اذعان دارند که مدیریت زنوزی در تراکتور ناموفق بوده و خودش هم این اذعان داشته است. زنوزی خودش بگوید به چه علتی در خارج از کشور است و نمی تواند به ایران بیاید. گفتیم می خواهیم به تراکتور یاری کنیم، حالا اگر بخواهند یاری می کنیم، اگر هم نخواهند کاری نخواهیم کرد.

دهقانی با طرح یک ادعا گفت: با توجه به شواهد، زنوزی نمی تواند تیم را مدیریت کند. سه سال پیش یک بازیکن را جذب کردند و بابت آن ارز دولتی گرفتند، این ارز را کجا بردند و چرا پول بازیکنان را ندادند؟

دهقانی در واکنش به این سوال خبرنگاران که آیا مطمئن است برای پرداخت پول بازیکن ارز دولتی گرفته شده که چنین ادعایی می نماید، گفت: به من اینطور گفتند، اما اگر ارز دولتی هم نگرفته باشند باید بگویند چرا پول یک بازیکن را ندادند تا شکایت کند و پنجره جابجایی بسته گردد؟ خودشان می دانند که این پول را عمداً پرداخت نکردند تا شکایت کند و بعد توجیه داشته باشند که چرا بازیکن نو نمی گیرند. الان هم کسی بگوید چرا بازیکنی جذب نمی گردد، می گویند پنجره بسته است. چرا از اول اجازه دادید که بازیکن شکایت کند؟ الان هم می توانند پول را پرداخت نمایند و به راحتی پنجره باز گردد. بر همین اساس می گوییم آقای زنوزی! این بار سنگینی بر دوش شماست و می خواهیم یاری کنیم تا این بار از دوش شما برداشته گردد.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آقای زنوزی! اگر دلت برای مردم، طرفداران تراکتور و کشور می سوزد اجازه نده این تیم حاشیه ساز گردد. اگر حاشیه ای ایجاد گردد هزینه اش بیشتر از پول هایی است که باید خرج تیم گردد. این یک مسئله ملی است.

وی در واکنش به این موضوع که آیا شرکت ملی مس علاقه ای به خرید باشگاه تراکتور دارد یا خیر؟ گفت: بحث تراکتور با تیمداری در رشته های دیگر فرق دارد. شرکت مس را مجاب می کنیم که این باشگاه را خریداری کند. مس سالانه 700 -800 میلیارد در بخش ورزش هزینه می نماید، شهرستان ورزقان بیش از نیمی از مس کشور را دارد، به همین علت از شرکت مس درخواست و این شرکت را ملزم می کنیم که برای باشگاه هزینه کند. چه جایی بهتر از تراکتور؛ این باشگاه یک مجموعه آماده و مستعد است و مصمم هستیم هر موقع باشگاه آماده بود به این تیم یاری کنیم.

دهقانی گفت: گفتیم اگر نمی توانید کار کنید باشگاه را واگذار کنید. وقتی نمی توانند باید منت ما را هم بکشند، نه اینکه به ما توهین نمایند. وقتی شما مشکل مالی دارید و نمی توانید به کشور بیایید، نمی توانید تیمداری هم کنید. در نهایت اگر مسئله ای ایجاد گردد مسئولان کشور مالکیت را از شما سلب خواهند کرد. من حرف آخر را اول زدم اما آقایان ناراحت شدند. شاید زنوزی انتظار دارد کسی پولش را در جیب او بریزد. او گفته یک نفر بیاید تیم را بخرد، اما چه چیزی را باید بخرند؟ مردم و طرفداران را؟!

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی اعلام نمود: یکی از نزدیکان زنوزی به من زنگ زد و گفت باشگاه استقلال و پرسپولیس 3 هزار میلیارد ارزش گذاری شده اند، ما هم باشگاه را هزار میلیارد به مس می فروشیم. چرا باید اصلاً شرکت مس بیاید و بابت خرید باشگاه پول بدهد؟ زنوزی هدف مالی خودش را دارد و وقتی ما نام مس را مطرح کردیم فکر کرد باید کشور به او باج دهد، اما اینطور نیست. ما می گوییم شما از این امانت استفاده کردید و حالا این کشور اجازه نمی دهد هر کاری دلت می خواهد انجام دهید. ما هم نماینده هستیم و قطعا از بُعد قانونی و نظارتی وارد خواهیم شد و یاری های لازم را انجام می دهیم.

وی نام کرد: اگر کسی در کشور خریدار تراکتور است ما دستش را می بوسیم، حتی اگر مفت بیاید و برای باشگاه هزینه کند. تا الان که کسی این ادعا را ننموده ولی من با وجود همه صحبت ها اعلام کردم که می توانیم شرکت مس را برای یاری به باشگاه بیاوریم. این هم به خاطر مراجعات مکرر مردم بود. به هرحال مالکیت باشگاه تراکتور دست یک شخص است و باید او این باشگاه را واگذار کند. آقای زنوزی! تیم را در حد تراکتور و شأن طرفدارانش مدیریت کنید، ولی اگر نمی توانید با احساسات طرفداران بازی نکنید. ما هم چنین اجازه ای نخواهیم داد. حرف اول و آخر ماه هم این بوده است.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157898

به "نماینده ورزقان: مدیران تراکتور عمداً پول یک بازیکن را ندادند، به جای منت کشیدن، توهین می نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده ورزقان: مدیران تراکتور عمداً پول یک بازیکن را ندادند، به جای منت کشیدن، توهین می نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید