نمایشگاه آثار خوشنویسیسید مسلم خادمی هنرمند فقیداستان دایر شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شریف اسلامی بعدازظهر پنجشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه اضافه نمود: نمایشگاه آثار خوشنویسی زنده یاد خادمی تا 15 آذرماه سالجاری در نگارخانه حوزه هنری استان واقع در گلستان ششم یاسوج دایر است.

نمایشگاه آثار خوشنویسیسید مسلم خادمی هنرمند فقیداستان دایر شد

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند در دو نوبت صبح و عصر از این نمایشگاه بازدید نمایند، گفت: در این نمایشگاه 33 اثر خوشنویسی از این هنرمند، در بخش نستعلیق و قطعاتی نیز در قالب سیاه مشق و چلیپا در معرض دید عموم قرار گرفته است.

اسلامی گفت: این هنرمند گرانقدر همچنین از شاعران توانا در عرصه سرودن شعر در مدح اهل بیت بودند و در این راستا اشعار بسیار زیبایی آیینی سروده اند.

رئیس حوزه هنری استان توضیح داد: در آینده نزدیک، اشعار این هنرمند فقید از سوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گرداوری و منتشر می گردد.

اسلامی با بیان اینکه هراندیشه و تفکری که با هنر پیوند بخورد ماندگار خواهد بود، گفت: این هنرمند فقید از هنرمندان پیشکسوت هنر خوشنویسی استان بودند که آثار بسیار زیبایی نیز خلق نموده اند.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7252

به "نمایشگاه آثار خوشنویسیسید مسلم خادمی هنرمند فقیداستان دایر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه آثار خوشنویسیسید مسلم خادمی هنرمند فقیداستان دایر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید