نقش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در تعطیل نشدن مجموعه انقلاب!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بسیاری از باشگاه های ورزشی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اقدام به تعطیلی فعالیت های خود نموده اند اما مجموعه ورزشی انقلاب که روزانه هزاران نفر از آن استفاده می نمایند هنوز به فعالیتش ادامه می دهد.

نقش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در تعطیل نشدن مجموعه انقلاب!

این مجموعه که به مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به فعالیت خود ادامه می دهد، یکی از پر رفت و آمدترین مجموعه های ورزشی و حتی غیر ورزشی تهران است که بیشتر بخش های آن با قراردادهای کلان اقتصادی به بخش خصوصی واگذار شده است.

این قراردادها به قدری سنگین است که پیمانکاران و اجاره نمایندگان حاضر نیستند در شرایط بحرانی هم امکان اجازه شده را تعطیل نمایند. با این حال با ورود ویروس کرونا به ایران انتظار می رفت این بخش ها هم فعالیت خود را تعطیل نمایند اما از آنجایی که شرکت توسعه حاضر نیست مدت زمان تعطیلی باشگاه ها را به قراردادهای آنها اضافه کند، مسئولان این اماکن هم حاضر نیستند فعالیت هایشان را متوقف نمایند.

در صورتی که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تعطیلی اجباری به خاطر کرونا را به مدت قرارداد سالانه پیمانکاران اضافه کند، آنها حاضرند باشگاه ها را تعطیل نمایند چرا که در حال حاضر هم استقبال زیادی از این باشگاه ها و فعالیت های آنها نمی گردد.

این شرایط در حالی رقم خورده است که طی روزهای گذشته یک مورد مشکوک به ابتلا به کرونا در یکی از باشگاه های مهم مجموعه ورزشی انقلاب مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72362

به "نقش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در تعطیل نشدن مجموعه انقلاب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در تعطیل نشدن مجموعه انقلاب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید