نشت گاز به 25 واحد مسکونی و تجاری دیهوک خسارت زد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون شرکت گاز طبس گفت: انفجار گاز منزل مسکونی در دیهوک شهرستان طبس یک نفر مجروح برجای گذاشت.

نشت گاز به 25 واحد مسکونی و تجاری دیهوک خسارت زد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایسنا، آزادی، امروز شنبه 27 دی به خبرنگاران گفت: شدت انفجار که ساعت 15:30 روز گذشته 26 دی رخ داد به حدی بود که به منازل مسکونی اطراف تا شعاع حدود 250 متری خسارت وارد کرد.

وی ادامه داد: نیروهای اتش نشانی، امداد گاز، هلال احمر، اورژانس 115 و انتظامی بلافاصله در محل حاضر شده و نسبت به امدادرسانی، ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه اقدام کردند.

معاون شرکت گاز طبس با بیان اینکه در این انفجار یک واحد مسکونی به کلی تخریب شد و به تعدادی خودرو نیز خساراتی وارد شد، اضافه کرد: علت این انفجار نشت گاز شهری بود.

آزادی با بیان اینکه مجروح این حادثه توسط نیروهای اورژانس به مرکز جامع خدمات سلامت دیهوک اعزام شد، توضیح داد: میزان خسارت توسط کارشناسان در دست آنالیز است.

اکبری، شهردار دیهوک نیز در این خصوص گفت: بر اثر این انفجار به بیش از 20 واحد مسکونی و 5 واحد تجاری و همچنین دو خودرو خسارت وارد شده است.

وی توضیح داد: در این حادثه بیش از 80 درصد منزل مسکونی که انفجار در آن به وقوع پیوسته تخریب شده و منزل شرق این خانه نیز بیش از 30 درصد تخریب شده است.

شهردار دیهوک با بیان اینکه بر اثر این انفجار، برق دو واحد مسکونی قطع شد که توسط نیروهای شرکت برق مشکل رفع شد، از مردم درخواست کرد باتوجه به برودت هوا تمام موارد ایمنی در مورد استفاده از گاز را رعایت نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128493

به "نشت گاز به 25 واحد مسکونی و تجاری دیهوک خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشت گاز به 25 واحد مسکونی و تجاری دیهوک خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید