نجاری: کمانداران کامپوند اعزامی به هلند در تایلند معین می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر تیم های ملی تیروکمان گفت: بعد از انتها مرحله نخست کاپ آسیا در تایلند کمانداران کامپوند اعزامی به جهانی هلند معین خواهند شد.

نجاری: کمانداران کامپوند اعزامی به هلند در تایلند معین می شوند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

امید نجاری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره وضعیت تیم کامپوند اعزامی به مرحله نخست کاپ آسیا که از ششم فروردین ماه در بانکونک تایلند برگزار می گردد، اظهار کرد: تیم ملی کامپوند برای شرکت در مرحله نخست کاپ آسیا از آذر ماه سال گذشته به صورت پیوسته در اردوی آمادگی بوده و در حال حاضر نسبت به گذشته در شرایط بسیار خوبی به سر می برد. ضمن این که بعد از بازی های آسیایی جاکارتا هیچ اردوی تدارکاتی برون مرزی برای تیم کامپوند نداشتیم و کاپ آسیا تایلند اولین اردوی تدارکاتی برون مرزی برای تیم کامپوند است که امیدواریم به نتایج خوبی در این مسابقات دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: سال گذشته بنا به دلایلی نتوانستیم در مرحله اول کاپ آسیا در تایلند حضور داشته باشیم، اما سال جاری بنا داریم در این تورنمنت که به نوعی مسابقات تدارکاتی برای تیم کامپوند محسوب می گردد حضور موفقی داشته باشیم تا تیم را برای مسابقات جهانی هلند که خرداد ماه برگزار می گردد، آماده کنیم.

نجاری در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال در این تورنمنت وجود دارد؟ گفت: چون این اولین تورنمنت تدارکاتی برای تیم کامپوند بعد از بازی های آسیایی است و اکثر کمانداران برای نخستین بار در یک مسابقه برون مرزی شرکت می نمایند، پیش بینی درباره کسب مدال کار سختی است، اما امیدوارم کمانداران به نتایج خوبی دست پیدا نمایند.

مدیر تیم های ملی تیروکمان هم چنین پیرامون این پرسش که آیا نفرات اعزامی به تایلند ترکیب نهایی تیم اعزامی به جهانی هلند را نیز تشکیل خواهند داد یا خیر؟ گفت : در جهانی هلند ما تنها با شش کماندار می توانیم در رشته کامپوند شرکت کنیم. بنابراین سرمربی تیم تصمیم دارد شش کمانداری که به تایلند اعزام می نماید را از نظر رکوردی مورد ارزیابی قرار دهد تا بتواند از بین آن ها کمانداران اعزامی به جهانی هلند را معین کند.

وی در سرانجام از اعزام تیم های ریکرو و کامپوند به مرحله دوم جام جهانی به شانگهای چین اطلاع داد و توضیح داد: بعد از این رقابت ها تیم های ریکرو و کامپوند در مرحله اول جام جهانی که فروردین ماه در کلمبیا برگزار می گردد، حضور نخواهند داشت و سپس اول اردیبهشت ماه برای برپایی اردوی دو هفته ای راهی گوانجو می شوند و از آن جا برای شرکت در مرحله دوم جام جهانی به شانگهای چین می روند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39850

به "نجاری: کمانداران کامپوند اعزامی به هلند در تایلند معین می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاری: کمانداران کامپوند اعزامی به هلند در تایلند معین می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید