میانمار؛ دسترسی به اینترنت محدودتر شد، سوچی به دریافت رشوه متهم شد

به گزارش مجله سرگرمی، انجمن یاری رسانی به زندانیان سیاسی میانمار اعلام نموده، در مجموع 217 تن در جریان درگیری ها و آشوب ها در این کشور کشته شدند اما آمار واقعی احتمالا بیشتر از این تعداد است.

میانمار؛ دسترسی به اینترنت محدودتر شد، سوچی به دریافت رشوه متهم شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

میانمار امروز (پنجشنبه) در حالی با انزوای بیشتر روبرو شده که ارتش این کشور خدمات اینترنت را بیشتر محدود نموده و انتشار آخرین روزنامه خصوصی این کشور نیز متوقف شده و ارتش پرونده ای جدید را علیه رهبر دوفاکتوی میانمار ایجاد نموده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی میانمار با کودتای اول فوریه امسال میلادی از سوی ارتش به همراه سایر مقام های این کشور و قانونگذاران دستگیر شد و اکنون در حبس به سر می برد.

انجمن یاری رسانی به زندانیان سیاسی میانمار اعلام نموده، در مجموع 217 تن در جریان درگیری ها و آشوب ها در این کشور کشته شدند اما آمار واقعی احتمالا بیشتر از این تعداد است.

کشورهای غربی کودتا در میانمار را محکوم نموده و خواهان خاتمه دادن به خشونت و آزادی سوچی و سایرین شده اند. کشورهای آسیایی نیز پیشنهاد یاری برای یافتن راه چاره این بحران را مطرح نموده اند.

برنامه جهانی غذای سازمان ملل اخیرا هشدار داده بود که افزایش قیمت مواد غذایی در میانمار می تواند توانایی خانواده های فقیر را برای خرید مواد غذایی دچار مشکل کند.

مقام های میانماری خدمات اینترنت را محدود نموده اند چون معترضان از رسانه های اجتماعی برای سازماندهی اعتراضات استفاده می نمایند و دسترسی به وای فای در مکان های عمومی نیز به صورت گسترده از امروز قطع شده است.

دفتر حقوق بشر سازمان ملل در ژنو امروز گفته که حدود 37 خبرنگار دستگیر شده اند که 19 تن همچنان در بازداشت هستند.

این محدودیت در دسترسی به اینترنت در حالی ایجاد شده که سوچی با اتهام جدید روبرو شده که شامل دریافت رشوه می گردد اما وکیل وی این اتهام را شبیه به یک شوخی می داند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137930

به "میانمار؛ دسترسی به اینترنت محدودتر شد، سوچی به دریافت رشوه متهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانمار؛ دسترسی به اینترنت محدودتر شد، سوچی به دریافت رشوه متهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید