مکاتبات اداری اداره کل میراث فرهنگی فارس، الکترونیکی شد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از راه اندازی سامانه پیشخوان مکاتبات ارباب رجوع در این اداره کل اطلاع داد.

مکاتبات اداری اداره کل میراث فرهنگی فارس، الکترونیکی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان خبر فوق اظهار کرد: یکی از اساسی ترین اهداف استقرار دولت الکترونیک، کسب رضایت مردم و تسهیل، تسریع و دقت در نحوه پاسخگویی به تقاضای آنها است. به همین منظور، با تلاشهای اجرا شده ، انجام مکاتبات اداری، ارسال و دریافت نامه ها در اداره کل میراث فرهنگی، به صورت الکترونیکی و بدون احتیاج به مراجعه حضوری ارائه می گردد.

این مقام مسئول اضافه نمود: صرفه جویی در وقت، سوخت، کاغذ و هزینه های عمومی ، کنترل دقیق و کارشناسی نامه ها و جلب رضایتمندی بیشتر ارباب رجوع ، از مزایای این فرآیند است.

او با اشاره به بهره برداری سیستم مکاتبات الکترونیکی با عنوان پیشخوان مکاتبات ارباب رجوع، گفت: این پیشخوان به مراجعان این امکان را می دهد که بدون حضور در محل اداره، تنها به وسیله اتصال به اینترنت و دسترسی به سایت سامانه پیشخوان،متن مکاتبه خود را تهیه به اداره کل ارسال نمایند.

امیری اضافه نمود: از نکات قابل اهمیت در این فرایند، اطلاع رسانی مداوم در چرخه ارجاع های نامه به ارباب رجوع به وسیله شماره تلفن همراه او و در صورت لزوم دریافت و چاپ پاسخ مکاتبه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس توضیح داد: مراجعان می توانند به وسیله سایت اداره کل به آدرسwww.farschti.ir ، بخشسامانه پیشخوان مکاتبات ارباب رجوعدرخواست خود را الکترونیکی ثبت و پیگیری نمایند.

همچنین برای پاسخگویی به مراجعین حضوری، عملیات ثبت نامه، توسط کاربر، در حوزه میزخدمت مستقر در دبیرخانه میراث فرهنگی فارس، انجام می گیرد و ارباب رجوع برای پیگیری های بعدی خود، ضمن آموزش لازم، یک جلد بروشور راهنمای استفاده از سامانه که فایل آن نیز در صحفه اول سایت اداره کل در دسترس است، دریافت خواهد نمود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10324

به "مکاتبات اداری اداره کل میراث فرهنگی فارس، الکترونیکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکاتبات اداری اداره کل میراث فرهنگی فارس، الکترونیکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید