موضع گیری لاوروف در مقابل تحریم های جدید آمریکا

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : وزیر خارجه روسیه در سخنانی گفت که کشورش در آینده پاسخ تحریم های جدید آمریکا علیه بعضی شرکت های این کشور را خواهد داد.

موضع گیری لاوروف در مقابل تحریم های جدید آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سایت شبکه روسیا الیوم اظهار داشت، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در سخنانی در واکنش به تحریم های جدید آمریکا علیه چند شرکت وابسته به وزارت دفاع کشورش اظهار کرد: ما تحریم های اخیر ایالات متحده را در روابط آینده خود با واشنگتن در نظر خواهیم گرفت. آمریکا غیر قابل اعتماد بودنش به عنوان یک شریک را نشان داد.

وی اضافه کرد: مسکو پاسخ تحریم های جدید آمریکا را خواهد داد و این تحریم ها منعکس کننده استراتژی واشنگتن برای تضعیف رقیبانش در بازارهای جهانی و در پیش دریافت روش هایی است که غیر قانونی بوده و نقض کننده اصول سازمان تجارت جهانی است.

تازه ترین خبرها و تحلیل های مالی را در اینستاگرام خبرنگاران مشاهده کنید

لاوروف همچنین تأکید کرد که اصرار آمریکا در نادیده دریافت قواعد حقوق بین الملل گواهی جدیدی بر عزم واشنگتن برای اعمال و تحمیل قوانین خود به دیگران است.

وزیر خارجه روسیه در ادامه با اشاره به اینکه محدودیت های آمریکا با منافع تجار در خود ایالات متحده مغایرت دارد، گفت: ارتباطاتی که اخیراً در چارچوب شورای تجاری آمریکا و روسیه انجام شده است، نشان دهنده نارضایتی اغلب بازرگانان از وضع موجود و تمایل صادقانه آنها برای متوقف کردن این جهت است.

وزارت خزانه داری آمریکا دوشنبه در ادامه جنگ سرد خود با رقبایش، 103 شرکت و مؤسسه چینی و روسی را به بهانه همکاری با ارتش دو کشور در فهرست تحریم ها قرار داد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 125596

به "موضع گیری لاوروف در مقابل تحریم های جدید آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع گیری لاوروف در مقابل تحریم های جدید آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید