مورینیو از دلیل انتخاب رم گفت

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی جدید تیم فوتبال رم جاه طلبی مدیران باشگاه و شور و شوق هواداران را دلیل امضای قرارداد با این تیم اعلام کرد.

مورینیو از دلیل انتخاب رم گفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تلگراف، ژوزه مورینیو در انتها فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال رم معرفی می شود و کارش را در این تیم شروع خواهد کرد.

این مربی پرتغالی درباره حضور در تیم رم ایتالیا برای فصل بعد گفت: ما با هم می خواهیم در سالهای آینده در راستا موفقیت گام برداریم. اشتیاق باورنکردنی هواداران رم مرا متقاعد به کار کرد و من بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستم.

وی همچنین از مکالمات با روسای باشگاه تحت تأثیر قرار گرفت. مورینیو که با رم، قرارداد 3 ساله (تا ژوئن 2024) بسته است و گفت: بعد از صحبت با مالکان رم و تیاگو پینتو بلافاصله فهمیدم که این باشگاه چقدر جاه طلب است.

مورینیو جانشین هموطن خود پائولو فونسکا خواهد شد که انتها فصل، رم را ترک می کند. او گفت: برای پائولو فونسکا آرزوی موفقیت می کنم و از رسانه ها می خواهم درک کنند که من فقط در زمان مناسب صحبت خواهم کرد. اکنون فونسکا سرمربی رم است و در این مدت صحبتی نخواهم کرد.

پینتو مدیر ورزشی رم نیز گفت: هنگامی که مورینیو در دسترس بودن خود را اظهار داشت، ما بلافاصله از فرصت استفاده کردیم و با یکی از بهترین مربیان تمام دوران صحبت کردیم.

مورینیو چند هفته پیش به دلیل عدم موفقیت از تاتنهام از سمت خود کنار رفت و به ایتالیا برگشت، جایی که سال ها پیش او بزرگترین موفقیت های دوران خود را داشته است. وی به عنوان مربی اینترمیلان در اولین سال حضور خود در سال 2009 عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد. وی فصل دوم و آخر خود را در سال 2010 با سه قهرمانی در لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ به انتها رساند و سپس راهی رئال مادرید شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142858

به "مورینیو از دلیل انتخاب رم گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو از دلیل انتخاب رم گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید