مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوگل فوتوز تا مسدود شدن حساب های جعلی میانمار در فیس بوک

به گزارش مجله سرگرمی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوگل فوتوز تا مسدود شدن حساب های جعلی میانمار در فیس بوک

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

هواوی به طور رسمی تکذیب نموده است که تلفن هوشمندی را با سیستم عامل Harmony در ماه های آینده به بازار عرضه کند. وینسنت یانگ از مدیران ارشد این برند چینی در یک رویداد رسانه ای در نیویورک صحبت کرد و گفت این سازنده چینی برنامه ای برای راه اندازی گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل Harmony در امسال ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل فوتوز در یک به روزرسانی جالب به کاربران این امکان را می دهد متنهایی را که در عکس گرفته اند جستجو نمایند. این امکان جدید از سوی گوگل در توییتر اعلام شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدت ها است که روابط بین انسان و ربات از جمله موارد مورد مناقشه محسوب می گردد. اما شاید بسیاری از افراد آگاه نباشند که در صوتی که به ربات ها حمله نمایند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید بسیاری از افراد آگاه نباشند که می توانند بعضی از استوریهای اینستاگرام را که در آن تگ شده اند دوباره ارسال نمایند. این یک امکان نسبتا جدید و بسیار کاربردی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل، گوگل و موزیلا مانع از فعالیت نرم افزار دولت قزاقستان روی برنامه های خود می شوند. این خبر پس از آن منتشر می گردد که تعیین شده دولت قراقستان در صدد رصد فعالیت های آنلاین شهروندان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت فیس بوک برای بار چهارم تعداد زیادی از حساب های جعلی در میانمار را مسدود کرد. به نظر می رسد هدف از این کار کاهش آسیب به مردمی است که تحت تاثیر حساب های جعلی قرار می گیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تور میکونوس: تور میکونوس | تور یونان ارزان قیمت، تور بهار

مجله نماشو: مجله نماشو | مجله گردشگری، مجله سرگرمی، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

تور فرانسه ارزان: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز

منبع: انتخاب
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42041

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوگل فوتوز تا مسدود شدن حساب های جعلی میانمار در فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوگل فوتوز تا مسدود شدن حساب های جعلی میانمار در فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید