مهرگان در تیم ملی باقی می ماند، دنبال تورنمنت های شرق آسیا هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال بانوان در ششمین دوره رقابت های AVC CUP نسبت به دوره گذشته دو پله سقوط داشت و در صندلی هشتم نهاده شد اما برای نخستین بار موفق شد در مرحله گروهی رقابت ها 3 پیروزی کسب کند.

مهرگان در تیم ملی باقی می ماند، دنبال تورنمنت های شرق آسیا هستیم

صدیقه کعبی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در مصاحبه با خبرنگاران، درباره نتایج تیم ملی والیبال بانوان در رقابت های AVC CUP گفت: به عملکرد بانوان نمره خوبی در مسابقات می دهم. از مرحله مقدماتی رقابت ها با قدرت صعود کردیم و اگر برنامه ریزی بهتری برای اجرا مسابقات طراحی گردیده بود نتیجه ای بهتر کسب می شد. تا به حال سابقه نداشته که دو تیم 3 بار مقابل هم قرار گیرند در حالی برای دو تیم استرالیا و ایران این رخ داد.

نایب رئیس والیبال بانوان به پیشرفت ملی پوشان اشاره و خاطر نشان کرد: بازیکنان بسیار رشد نموده اند و این پیشرفت در بازی های مرحله گروهی آنها مشهود بود. در بازی مقابل کره جنوبی نیز ملی پوشان موفق شدند یک ست را بگیرند. کره از تیم های با سابقه در آسیا است و اگر در ست دوم نیز پیروز می شدند شانس پیروزی در بازی بیش تر می شد.

وی اضافه کرد: چین، ژاپن، کره جنوبی، ویتنام و چین تایپه از تیم های سطح اول آسیا هستند. برنامه ریزی ما باید به گونه ای باشد که گام به گام به این تیم ها برسیم. تیم چین خود را برای المپیک آماده می نماید. والیبال زنان چین بسیار خوب است و در رقابت های AVC CUP تیم دوم چین موفق شد تایلند را در خانه و در مقابل فشار میزبانی شکست دهد و قهرمان گردد.

کعبی زاده به برنامه های بانوان اشاره و گفت: از سال گذشته برنامه خود را شروع نموده ایم. با توجه به منابع محدود که وجود دارد کوشش کردیم تا تیم در تورنمنت اروپایی حضور داشته باشد. در ادامه برنامه داریم تا تیم ملی در تورنمنت های شرق آسیا حضور داشته باشد چرا که حریفان اصلی ما از این منطقه هستند. برنامه چهار ساله را در دستور کار داریم. مهرگان تا چهار سال به عنوان مشاور فنی در کنار تیم ملی است و در صورت احتیاج کادرفنی را تقویت خواهیم کرد.

نایب رئیس والیبال بانوان ادامه داد: کادر فنی نشان داد که توان ادامه راه را دارد. بازیکنان نیز کادر فنی را قبول داشتند و با تمام وجود در رقابت ها جنگیدند. ما به دنبال افتخار آفرینی هستیم. گام به گام پیش خواهیم رفت، ابتدا باید تیم هایی مانند ویتنام و چین تایپه را بگیریم. در حال رصد تورنمنت های شرق آسیا هستیم. حضور در اردوی تدارکاتی احتیاج ما نیست چرا که تیم ملی باید در تورنمنت های چند جانبه شرکت و چند دیدار خوب با رقبای شرق آسیا برگزار کند تا در کوران مسابقات باشد و با تکنیک حریفان آشنا گردد.

کعبی زاده درباره اینکه برخی از کارشناسان اعتقاد دارند سقف والیبال زنان همین است، گفت: باید تمام ابعاد را آنالیز کنیم. تیم ملی دو سال پیش در رقابت های AVC CUP با کسب یک برد در رتبه ششم نهاده شد اما در این دوره سه پیروزی در مرحله گروهی داشتیم و هشتم شدیم. شاید اگر شیوه برگزاری رقابت ها اینگونه نبود ممکن بود جزو تیم های برتر قرار بگیریم. با تمام احترامی که برای منتقدان قائل هستم اما به اینگونه نظرات غیر کارشناسی و مغرضانه گوش نمی دهم و نمی پذیرم. باید نقاط ضعف آسیب شناسی گردد.

صدیقه کعبی زاده در خاتمه گفت: امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که بتوانیم برنامه های خود را اجرایی کنیم. همه چیز دست ما نیست. بازیکنان پیشرفت محسوسی داشته اند.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4024

به "مهرگان در تیم ملی باقی می ماند، دنبال تورنمنت های شرق آسیا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرگان در تیم ملی باقی می ماند، دنبال تورنمنت های شرق آسیا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید