معرفی هیأت داوران جایزه زاون قوکاسیان در جشنواره33 فیلم کودک

به گزارش مجله سرگرمی، تهران (پانا) - اعضای هیأت داوران جایزه زاون قوکاسیان در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان معرفی شدند.

معرفی هیأت داوران جایزه زاون قوکاسیان در جشنواره33 فیلم کودک

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان،سیدعلی مفضلی انیماتور و مدرس انیمیشن، عزت الله پروازه مستند ساز، لیلا پرویزی مدرس و کارگردان تئاتر، مجتبی وطن خواستار تدوینگر و مدرس سینما و سیاوش گلشیری داستان نویس و مدرس سینما هیأت داوران سال جاری جایزه زاون قوکاسیان را تشکیل می دهند.

بر اساس این خبر، سیاوش گلشیری دبیر جایزه ویژه زاون قوکاسیان درباره هیئت داوران منتخب برای جایزه زاون قوکاسیان در این دوره گفت: در این دوره نیز به مانند سال گذشته تصمیم گرفته شد که از شاگردان و دوستان زنده یاد زاون برای داوری این جایزه دعوت به عمل بیاید و فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران نیز در این بخش داوری خواهد شد.

او اضافه نمود: سال جاری سومین دوره ای است که جایزه زاون قوکاسیان برگزار می گردد. در سال 97 داوران از هنرمندان و فعالان پیشکسوت حوزه سینما در اصفهان و دوستان هنرمند زنده یاد زاون بودند و سال های 98 و 99 تصمیم بر آن شد تا ترکیب متفاوتی چیده گردد؛ به این ترتیب این بار نیز شاگردان زاون منتخب شدند تا به داوری جایزه ای که به نام این هنرمند فقید مزین است، بپردازند.

گلشیری بیان داشت: سال گذشته پیش از آغاز جشنواره ویژه برنامه شبی با زاون در محل موزه هنرهای معاصر اصفهان برگزار گردید که زنده یاد منوچهر طیاب نیز به عنوان مهمان ویژه این برنامه در آن حضور داشت. سال جاری ترتیبی داده شده تا این برنامه به صوت مجازی برگزار گردد و قسمت هایی از برنامه سال گذشته را به عنوان آیتم هایی برای پخش در رویداد سال جاری در نظر گرفته ایم که به زودی زمان برگزاری این برنامه اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان از 27 مهر تا 2 آبان به دبیری علیرضا تابش برگزار خواهد شد.

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 115168

به "معرفی هیأت داوران جایزه زاون قوکاسیان در جشنواره33 فیلم کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هیأت داوران جایزه زاون قوکاسیان در جشنواره33 فیلم کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید