مصدومیت نگران کننده ستاره آرسنال در دیدار محبت آمیز

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم فرانسوی تیم آرسنال در دیدار محبت آمیز مصدوم شد و ممکن است در هفته های ابتدایی لیگ برتر غایب باشد.

مصدومیت نگران کننده ستاره آرسنال در دیدار محبت آمیز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، فصل اول حضور اونای امری در آرسنال بدون جام به انتها رسید و این تیم نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست بیاورد. توپچی های لندنی در این فصل حضور پررنگی در بازار جابجایی نداشتند.

در این بین الکساندر لاکازت یکی از بهترین بازیکنان آرسنال در فصل قبل، در بازی محبت آمیز برابر لیون دچار مصدومیت شد و خیلی زود استادیوم را برای مداوای بیش تر ترک کرد. همین امر باعث نگرانی اونای امری، سرمربی آرسنال شده است و ممکن است این مربی اسپانیایی نتواند روی لاکازت در دیدار هفته نخست لیگ برتر برابر نیوکاسل حساب باز کند.

آرسنال در این دیدار محبت آمیز با نتیجه 2 بر یک برابر لیون باخت تا این تیم فرانسوی قهرمان امارات کاپ گردد ولی قطعا بدترین خبر ممکن برای طرفداران آرسنال، مصدومیت لاکازات است که همکاری خوبی با اوبامیانگ در خط حمله تیمش دارد. اوبامیانگ ابتدا برای آرسنال گلزنی کرد ولی موسی دمبله بازیکن پیشین سلتیک توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند تا لیون برنده این دیدار گردد.

توپچی های لندن قبل از آغاز لیگ برتر دو دیدار محبت آمیز خواهند داشت. آن ها ابتدا برابر آنژه قرار خواهند گرفت و در ادامه در جام خوان گامپر برابر بارسلونا قرار خواهند گرفت.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34451

به "مصدومیت نگران کننده ستاره آرسنال در دیدار محبت آمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت نگران کننده ستاره آرسنال در دیدار محبت آمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید