مسعود سلطانی فر: به منتخبان جدید کمیته پارالمپیک تبریک می گویم، امیدوارم در المپیک و پارالمپیک نتایج خوبی بگیریم

به گزارش مجله سرگرمی، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان گفت: تشکر می کنم از حضور اعضای مجمع و به منتخبان جدید کمیته پارالمپیک تبریک می گویم.

مسعود سلطانی فر: به منتخبان جدید کمیته پارالمپیک تبریک می گویم، امیدوارم در المپیک و پارالمپیک نتایج خوبی بگیریم

به گزارش خبرنگاران ، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، گفت: تشکر می کنم از حضور اعضای مجمع و به منتخبان جدید کمیته پارالمپیک تبریک می گویم. سال جاری دو اتفاق بزرگ در ورزش معلولان افتاد؛ تصویب اساسنامه کمیته پارالمپیک در هیئت وزیران که البته کمی طولانی شد. انصافا کمیسیون های مختلف وقت ویژه ای گذاشتند تا همه موارد رعایت و لحاظ گردد تا یک اساسنامه جامعی ایجاد گردد. اتفاق دوم اینکه در بازی های پاراآسیایی، مجموعه دست اندرکاران کوشش کردند و کاروان آماده ای را اعزام کردند و رتبه چهارمی دوره قبل به سومی تبدیل شد که این فوق العاده حائز اهمیت است.

وی تاکید نمود: من شاهد شور و شعف زیادی در بین ورزشکاران این بخش بوده ام. به ویژه در رشته بوچیا که بسیار اهمیت دارد که برای معلولان این رشته که وضعیت حاد دارند، به گسترش این رشته بپردازیم.

سلطانی فر گفت: المپیک و پارالمپیک توکیو را پیش رو داریم. ستاد عالی بازی ها بیش از یک سال است که تشکیل شده و برای بازی های کشورهای اسلامی، داخل سالن، آسیایی و پاراآسیایی برنامه ریزی شد. الان هم با هماهنگی که وجود دارد، امیدوارم با کوشش همه مسئولان سهمیه لازم گرفته گردد. در همین باره جلسات منظمی در حال برگزاری است و اراده همه این است که با این همدلی و ثبات و آرامش که هست، هم در المپیک و هم پارالمپیک نتایج خوبی بگیریم.کوشش می کنیم منابع خوبی را در نظر بگیریم تا بتوانیم بهترین نتیجه را در 2020 بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8320

به "مسعود سلطانی فر: به منتخبان جدید کمیته پارالمپیک تبریک می گویم، امیدوارم در المپیک و پارالمپیک نتایج خوبی بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسعود سلطانی فر: به منتخبان جدید کمیته پارالمپیک تبریک می گویم، امیدوارم در المپیک و پارالمپیک نتایج خوبی بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید