مربی ماشین سازی: به دنبال سه امتیاز ملاقات با سایپا هستیم، مالک تیم های تبریزی هر دو را به یک چشم نگاه می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بازیکنان تیم ما با صلابت تمرین نموده اند و اداره آنها فزونی در ملاقات با سایپا است.

مربی ماشین سازی: به دنبال سه امتیاز ملاقات با سایپا هستیم، مالک تیم های تبریزی هر دو را به یک چشم نگاه می نماید

به گزارش خبرنگاران، حمیدرضا عبداللهی درباره آخرین شرایط هومن افاضلی سرمربی ماشین سازی گفت: افاضلی دوره نقاهت را پشت سر گذاشته، از بیمارستان نیز مرخص شده و حال عمومی اش مساعد است و از این پس در کنار تیم خواهد بود.

وی اضافه کرد: پس از بازی با گل گهر که شکست خوردیم، آن هم در شرایطی که نه تنها نباید مساوی می کردیم و باید با سه امتیاز از زمین خارج می شدیم، در طول هفته با شرایط بهتری تمرین کردیم و بازیکنان با صلابت بودند و حالا آماده مبارزه در بازی بعدی هستند و امیدوارم کوشش آنها همراه با نتیجه هم باشد.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ادامه داد: در این دو هفته ای که در تبریز هستیم، پالس هایی که داده می گردد، این است که مالک هر دو تیم تبریزی هر دو را به چشم نگاه می نماید و هرگز تا به امروز برای ماشین سازی کم نگذاشته و نخواهد گذاشت که این جای قدردانی دارد. امیدوارم تیم و بازیکنان با موفقیت و جایگاهی که در نهایت رقم می خورد، باعث شوند که سطح شان در فوتبال ایران بیشتر دیده گردد.

عبداللهی درخصوص تیم سایپا گفت: سایپا تیمی ریشه دار و قدیمی در فوتبال ایران است که همواره یکی از تیم های خوب ایران بوده است و از یک مربی خوب و بااخلاق و قدیمی اش استفاده می نماید. ابراهیم صادقی سبک خودش را در سایپا اجرایی نموده و تیم او با سبک مخصوصش بازی می نماید. او شناخت خوبی از تیم و بازیکنانش دارد، ولی بازیکنان تیم ماشین سازی با صلابت تمرین نموده اند و اراده آنها رجحان در این بازی است. ما می خواهیم همراه با بازی زیبا، سه امتیاز را نیز کسب کنیم. در فوتبال ایران هرچه زیبا بازی کنید، اما نتیجه نگیرید، این ارزش ندارد؛ مثل بازی با گل گهر که سه امتیاز را بر اثر یک اتفاق و یک ضربه ایستگاهی از دست دایم. به هر حال با توکل به خدا و همت و نبوغ و کوشش بازیکنان به دنبال کسب حداکثر امتیاز هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 31 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102942

به "مربی ماشین سازی: به دنبال سه امتیاز ملاقات با سایپا هستیم، مالک تیم های تبریزی هر دو را به یک چشم نگاه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ماشین سازی: به دنبال سه امتیاز ملاقات با سایپا هستیم، مالک تیم های تبریزی هر دو را به یک چشم نگاه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید