مراحل احداث مسیر دسترسی باغکمش سیاهسنگ پردیس به نیمه راه رسید

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شهاب شکاری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: از جمله پروژه های در دست اجرای شهرداری پردیس به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در ترافیک شهری، مسیر دسترسی باغکمش سیاهسنگ است که با پیگیری های شورای اسلامی شهر پردیس مراحل اجرای آن از چندی قبل شروع شد.

مراحل احداث مسیر دسترسی باغکمش سیاهسنگ پردیس به نیمه راه رسید

وی ادامه داد: در همین راستا، مقدمات اجرای طرح به درخواست اهالی و احتیاجسنجی انجام شده از سوی کارشناسان متخصص در این حوزه شامل امور مطالعاتی، انجام مذاکرات با صاحبان برخی اراضی و برطرف موانع پیش رو انجام گرفت و احداث پروژه کلید خورد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر پردیس در ادامه از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی مسیر دسترسی باغکمش - سیاهسنگ پردیس اطلاع داد.

شکاری بیان داشت: تا کنون طرح جدولگذاری این پروژه تکمیل و همچنین طرح زیرسازی مسیر تا 50 درصد انجام شد و ادامه کار در بخش اجرای آسفالت احتیاجمند مساعدت شرایط جوی است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح عمرانی و خدماتی یادآور شد: تسهیل در عبور و مرور اهالی بین دو منطقه مذکور، بهبود کیفی شرایط مسیر کنونی برای رفاه حال صاحبان صنایع در سال حمایت از کالای ایرانی، عدم احتیاج به تردد در محور تهران – شمال و ... از مهمترین اهداف اجرای این پروژه قلمداد می گردد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر پردیس در سرانجام از تمامی دوایر دولتی، شهروندان و کارکنان واحدهای مختلف شهرداری پردیس درخصوص تسهیل در شروع اجرای این طرح تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5477

به "مراحل احداث مسیر دسترسی باغکمش سیاهسنگ پردیس به نیمه راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراحل احداث مسیر دسترسی باغکمش سیاهسنگ پردیس به نیمه راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید