مدیر کل میراث فرهنگی یزد: اقدامات جهاددانشگاهی یزد نباید محدود به داخل استان باشد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به ایجاد اولین پایگاه پژوهش گردشگری توسط جهاددانشگاهی یزد در آینده ای نزدیک، مطرح کرد: اقدامات جهاددانشگاهی یزد نباید محدود به داخل استان باشد بلکه باید به یک مرکز قوی پژوهشی و تحقیقاتی در کشور تبدیل گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی یزد: اقدامات جهاددانشگاهی یزد نباید محدود به داخل استان باشد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

سید مصطفی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران از راه اندازی پایگاه پژوهش گردشگری یزد در آینده ای نزدیک با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی یزد اطلاع داد و اظهار داشت: خلا چنین مرکزی در استان یزد به طور جدی احساس می گردد لذا پیشنهاد ایجاد مرکز تحقیقات گردشگری به جهاددانشگاهی استان ارائه و خوشبختانه با استقبال روبرو شد.

وی با بیان این که ایجاد این مرکز به عنوان مرکزی برای تحقیقات و پژوهش های گردشگری برای استان و کشور کاربردی های فراوانی به همراه خواهد داشت، توضیح داد: ایجاد این مرکز می تواند منجر به ارتقای ظرفیت های علمی استان در حوزه گردشگری نیز گردد.

وی اضافه کرد: البته همکاری دو سویه سازمان جهاددانشگاهی و میراث فرهنگی استان یزد تا به امروز به صورت غیررسمی دنبال می شده ولی ایجاد این مرکز می تواند منجر به فعالیت رسمی و نظام مند این دو سازمان گردد.

فاطمی توضیح داد: اقدامات جهاددانشگاهی استان یزد نباید محدود به داخل استان باشد بلکه باید در حیطه کشور به یک مرکز قوی پژوهشی و تحقیقاتی تبدیل گردد و خوراک علمی کشور را تامین کند.

مدیر کل میراث فرهنگی یزد با بیان این که جهاددانشگاهی یزد در حال حاضر در شورای راهبری گردشگری استان یک بازوی علمی قوی به شمار می رود، گفت: امروز این نهاد انقلابی در یزد، بازوی علمی - پژوهشی حوزه گردشگری است و به مسائل تخصصی به خوبی وارد می گردد و ارتباط بسیار خوبی را بین این سازمان و میراث فرهنگی شاهد هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 31 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103043

به "مدیر کل میراث فرهنگی یزد: اقدامات جهاددانشگاهی یزد نباید محدود به داخل استان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر کل میراث فرهنگی یزد: اقدامات جهاددانشگاهی یزد نباید محدود به داخل استان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید