مدیریت قیمت مرغ بر عهده کیست؟

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان دولتی و بخش خصوصی برای معین قیمت مرغ در استان کرمان اضافه کرد: مدیریت این موضوع را بر عهده سازمان های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی و .... می دانیم.

مدیریت قیمت مرغ بر عهده کیست؟

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، حمید ملانوری در نشست بررسی وضعیت فراوری و عرضه مرغ در استان کرمان اضافه کرد: قیمت گذاری مرغ باید از سوی کمیته های قیمت گذاری انجام گردد و مسئولیت آن با نهادهای دست اندرکار است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان دولتی و بخش خصوصی برای معین قیمت مرغ در استان کرمان اضافه کرد: مدیریت این موضوع را بر عهده سازمان های مربوطه از جمله جهاد کشاورزی و .... می دانیم.

ملانوری با تاکید بر اینکه در معین قیمت نهایی مرغ باید هزینه های فراوری در مرغداری های استانی را بررسی نموده و با احتساب سود قانونی پیش بینی گردیده، قیمت مرغ را معین کنند و در این رابطه باید تناسب های بین استانی نیز مورد توجه قرار گیرد توضیح داد: یکی از آیتم های مورد توجه در بازار، عرضه و تقاضا است و نباید به بهانه افزایش تقاضا در بازار، عرضه را کاهش داده و قیمت ها را افزایش داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به برگزاری جلسات کارشناسی دقیق برای معین قیمت مرغ در استان کرمان، گفت: در شرایط کنونی بازار، نظارت های دقیقی بر قیمت ها انجام می گردد.

وی بر تهیه گزارشی درباره تاثیرات ناشی از یک تصمیم کشوری در استان کرمان تاکید نمود و گفت: گرچه دولت توان مدیریت موضوعات و نوسانات قیمتی را در حوزه بازار مرغ دارد اما با توجه به وضعیت این کالا در سایر استان های کشور باید به شکلی اقدام گردد که بازار آن روند مناسبی را به خود گیرد.

ملانوری با تاکید بر اینکه مدیریت اجرایی در استان کرمان در مدیریت موضوعات توان بالایی دارد، اضافه کرد: اتاق اصناف در حوزه اصناف جلسات تحلیلی، تبیینی و روشنگری برای فراوریکنندگان برگزار کند تا این قشر بدانند که دولت در راستای تامین نهاده های مورد احتیاج چه اقداماتی را انجام داده و چه حمایت هایی از این بخش انجام گردیده است.

وی با اشاره به اینکه دولت تمام کوشش خود را برای حمایت از بخش های مختلف به کار گرفته است، گفت: صندلی دولت در امور مختلف باید معین باشد و در کنار آن موضوع عرضه و تقاضا موضوعیت دارد اما در این رابطه نباید به نحوی باشد، که فراوریکنندگان و توزیع کنندگان امنیت، تسهیلات، بخگرددگی و .... را از دولت بخواهند و در زمان فروش و درآمد به بهانه افزایش تقاضا، قیمت ها را افزایش داده و حقوق مردم را ضایع کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید نمود: برای معین قیمت ها باید موضوعات راکارشناسی نموده، قیمت را معین نموده و محکم روی این موضوع بایستیم و تاکنون نیز این کار را انجام داده ایم.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1487

به "مدیریت قیمت مرغ بر عهده کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت قیمت مرغ بر عهده کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید