محکومیت 3 واحد دامداری آلاینده

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از افزایش پایش واحد های صنعتی، صنفی و خدماتی در گشت و پایش های روزانه و شبانه این اداره و برخورد قانونی با واحد های متخلف در این شهرستان خبر داد.

محکومیت 3 واحد دامداری آلاینده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، زهره عبادتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: با افزایش پایش واحد های صنعتی، صنفی و خدماتی در گشت و پایش های روزانه و شبانه این اداره و برخورد قانونی با واحد های متخلف سه واحد دامداری متخلف شناخته شدند.

وی ادامه داد: در این رابطه متصدیان سه واحد دامداری بزرگ به دلیل دفع غیر بهداشتی فاضلاب و آلودگی آب های زیر زمینی و عدم مدیریت پسماند های تولیدی و با توجه به شکایت این اداره به مرجع قضایی، به یک سال حبس تعزیری محکوم شدند.

عبادتی اضافه نمود: بر اساس حکم دادگاه، محکومیت حبس مشروط به انجام الزامات محیط زیستی از جمله احداث سیستم تصفیه فاضلاب در طول یکسال، تعلیق شده است.

عبادتی در ادامه به اجرای گشت و پایش زیست محیطی مأموران اجرایی از شهرک صنعتی شمس آباد در شب گذشته اشاره داشت و اضافه نمود: ماموران اجرایی این اداره طی این گشت و پایش، دو واحد آلاینده را شناسایی کردند و اخطاریه محیط زیستی به متصدی این واحد ها ابلاغ شد.

وی گفت: همچنین ماموران اجرایی و کارشناسان این اداره در حین گشت شبانه با یک مورد پسماندسوزی برخورد و بلافاصله نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در پایان شرح داد: به منظور جلوگیری از آلودگی هوا، شناسایی واحد های آلاینده و برخورد با آن ها در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 62890

به "محکومیت 3 واحد دامداری آلاینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت 3 واحد دامداری آلاینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید