مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) قم فروردین 98 به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با حضور اصحاب رسانه ظهر یکشنبه در این اداره کل برگزار گردید و مدیرکل جدید ورزش و جوانان قم در خصوص برنامه های عمرانی ورزش قم و رویکردهای حرفه ای و همگانی ورزش قم به بیان توضیحاتی پرداخت.

مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) قم فروردین 98 به بهره برداری می رسد

رسول منعم در این نشست گفت: ورزش قم در بخش عمرانی پروژه های جدیدی را در آینده در اختیار خواهد داشت به طوری که طرح مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) قریب بر 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بهره برداری از این پروژه 8 هزار متر به فضای ورزش قم اضافه نموده می گردد و زمان بهره برداری از آن فروردین 98 خواهد بود.

وی اضافه نمود: 2 پروژه از محل ماده 27 واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی در قم واگذار شده که استخر مجموعه ورزشی تختی و سالن سوده این پروژه ها را تشکیل می دهند که استخر استادیوم تختی به زودی به بهره برداری می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در موضوع اجرای ماده 10 در زمینه واگذاری فضاها به خیرین ورزشی این رویکرد وجود دارد که خیران شناسایی شوند و در زمینه ورزش از آن استفاده گردد و این اقدام را به طور جدی دنبال می کنیم چنان که در استان های دیگر در این حوزه اقدامات مؤثری انجام شده است.

منعم بیان داشت: در حوزه روستایی در بخش عمرانی، تکمیل و تجهیز خانه های روستایی 68 خانه ورزش روستایی تجهیز شده اند و 30 خانه روستایی دیگر سال جاری آماده می شوند. همچنین احداث خانه جوانان با زیربنای 500 متر و پیشرفت 80 درصد در اردیبهشت آینده در کهک و بخش خلجستان وجود دارد و در اختیار سمن ها قرار می گیرد.

وی عنوان نمود: در حوزه ورزشی برنامه هایی در دستور کار است که فعال نمودن ورزش محلات، ورزش کارگری و ورزش بانوان در این شورا مورد پیگیری قرار می گیرد و در این زمینه نیازمند حمایت دستگاه ها هستیم. کمیته ورزش همگانی، محلات، روستایی، بانوان و کمیته بودجه و اعتبار زیر مجموعه این شورا هستند تا بتوانیم خروجی آن را در خدمت ورزش قم قرار دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که کمیته ای برای شناسایی استعدادهای ورزشی برای حضور در المپیک و بازی های آسیایی تشکیل خواهد شد، توضیح داد: در حوزه هیأت های ورزشی و تخصیص اعتبار اقتصادی به هیئت های ورزشی، توصیه این است که هیئت ها با برنامه ورود نمایند و توزیع اعتبار به این هیئت ها بر اساس برنامه ای که هیئت ها اعلام می نمایند دارد و توصیه من به هیئت های ورزشی این است که در این زمینه برنامه های خود را ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15316

به "مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) قم فروردین 98 به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) قم فروردین 98 به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید