مارتینس: با آنچلوتی به دنبال سه گانه قهرمانی هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک اسپانیایی باواریایی ها می گوید او و هم تیمی هایش با سرمربی جدید این تیم به دنبال قهرمانی در بوندس لیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا هستند.

مارتینس: با آنچلوتی به دنبال سه گانه قهرمانی هستیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ که در دوره سه ساله پپ گواردیولا سبک بازی پاس کوتاه یا همان تیکی تاکا را در دستور کار خود داشت، با این مربی اسپانیایی پیروز به کسب سه قهرمانی متوالی در بوندس لیگا شد، اما در لیگ قهرمانان به بالاتر از مرحله نیمه نهایی نرسید. حالا کارلو آنچلوتی که پیش از این به عنوان مربی، تیم های میلان و رئال مادرید را به قهرمانی لیگ قهرمانان رسانده، هدفش تغییر سبک بازی باواریایی ها و فتح لیگ قهرمانان با این تیم است.

خاوی مارتینس در این باره گفت: آنچلوتی از ما خواسته تا بازی مستقیم تری را از خود ارائه دهیم. من برای اولین بار او را در بایرن مونیخ ملاقات کردم و در اولین برخورد تأثیر خوبی روی من گذاشت. ما از همان روز اول ارتباط نزدیک و صمیمانه ای با هم برقرار کردیم. گواردیولا هم خیلی به ما نزدیک بود. باید بگویم که این دو مربی از این حیث خیلی به هم شبیه هستند. البته نحوه تمرینات و رویکرد آنها با هم فرق می کند.

وی اضافه نمود: کارلتو از من پرسید که در مورد نقشت در تیم چه فکر می کنی که من در پاسخ گفتم می خواهم بازی کرده و به بایرن کمک کنم. صادقانه می گویم که برایم فرقی نمی کند کجا بازی کنم. من هم در پست هافبک دفاعی و هم در پست هافبک میانی خیلی راحت هستم، از این رو هرپستی که آنچلوتی بخواهد، برایش بازی خواهم کرد و این تصمیمی است که او باید بگیرد.

هافبک اسپانیایی سرخپوشان مونیخ شرح داد: در بازی های دستگرمی من در پست هافبک میانی بازی کرده ام و شاید این به خاطر این است که هنوز تمامی بازیکنان به تمرینات تیم ملحق نشده اند. در آینده احتمالاً کارلتو در خط میانی به من نیاز پیدا خواهد کرد و البته که می توانم در آن پست بازی کنم. به هر حال برای همه چیز آماده هستم.

خاوی مارتینس در بخش دیگری از گفت وگویش گفت: ما با آنچلوتی امید به قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم و هدف مان کسب این جام، بوندس لیگا و جام حذفی آلمان است. ما یکی از بهترین تیم های جهان هستیم. دو فصل اول از سه فصل حضور گواردیولا در بایرن مونیخ شایسته حضور در فینال نبودیم چون رئال مادرید و بارسلونا بهتر از ما بودند.

وی تأکید کرد: فصل پیش (16-2015) اما اوضاع فرق می کرد و ما برتر از اتلتیکومادرید بودیم، اما به هر حال فوتبال همین است. البته که هدف مان همچنان رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است. سال اول حضورم در بایرن مونیخ فوق العاده بود که سه گانه قهرمانی آلمان و اروپا را به دست آوردیم.

وی درباره شایعه جدایی اش از جمع باواریایی ها هم مطرح کرد: من هم این شایعات را در روزنامه ها خوانده ام، اما نه پیشنهادی دریافت کرده ام و نه خواسته ای در این مورد با من مطرح شده است. هیچ وقت به فکر ترک بایرن نبوده ام و با باشگاه دیگری هم صحبت نکرده ام.

خاوی مارتینس در خاتمه با اشاره به جدایی گوتسه از بایرن و بازگشتش به دورتموند گفت: ماریو چند روز پیش از اینکه انتقالش به دورتموند نهایی شود، موضوع بازگشتش به وستفالن را به من گفته بود، به همین خاطر از این انتقال سورپرایز نشدم. نمی دانم که گوتسه پیشنهادات بیشتری داشت یا نه، اما از آنجایی که او شناحت خوبی از دورتموند داشت، به نظرم انتخاب درستی کرد.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69976

به "مارتینس: با آنچلوتی به دنبال سه گانه قهرمانی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارتینس: با آنچلوتی به دنبال سه گانه قهرمانی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید