لیگ برتر گزینه بنزما در صورت پیوستن امباپه به رئال مادرید

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم فرانسوی کهکشانی ها برای ادامه فوتبالش ممکن است راهی لیگ برتر انگلیس گردد.

لیگ برتر گزینه بنزما در صورت پیوستن امباپه به رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش های منتشرشده در رسانه های اسپانیایی، باشگاه رئال مادرید در حال برنامه ریزی است تا کیلیان امباپه را در تابستان 2021 از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد، زمانی که تنها یک سال از قراردادش با این باشگاه فرانسوی باقی می ماند و PSG برای سود بردن از انتقال این بازیکن ناچار به فروش اوست.

اکنون نشریه اسپانیایی دُن بالن اعلام نموده است، در صورتی که کیلیان امباپه راهی رئال مادرید گردد، کریم بنزما مهاجم فرانسوی کهکشانی ها احتمالاً جایگاهش را در ترکیب تیم تحت راهنمایی زین الدین زیدان از دست خواهد داد، از این رو از بازی در لیگ برتر انگلیس استقبال خواهد نمود و دو تیم لیورپول و چلسی می توانند مقصد بعدی او باشند.

بنزما 32 ساله که در سال 2009 از لیون به رئال مادرید پیوست، تا به امروز در 520 بازی برای سفیدپوشان مادریدی به میدان رفته و 250 گل نیز به ثمر رسانده است. این بازیکن که از زمان جدایی کریستیانو رونالدو، بار اصلی خط حمله رئال به روی دوش او افتاده، تا به امروز 18 قهرمانی مختلف را با این تیم تجربه نموده است که از آن جمله می توان به سه قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره نمود.

نشریه اکیپ هم اطلاع داد؛ لئوناردو مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از هفته گذشته مذاکرات با کیلیان امباپه را برای تمدید قرارداد کنونی او که در سال 2022 به خاتمه می رسد، شروع نموده است، اما این مذاکرات پیشرفتی نداشته است. ستاره فرانسوی PSG نسبت به مصمم بودن مدیران باشگاه پاری سن ژرمن به ادامه پروژه جاه طلبانه ای که دارند، تردید دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

ak3fa.ir: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

sanaye-90.ir: صنایع 90 | مجله خبری و تحلیلی صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117404

به "لیگ برتر گزینه بنزما در صورت پیوستن امباپه به رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر گزینه بنزما در صورت پیوستن امباپه به رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید