لیگ برتر تکواندو، حضور دوباره ساعی روی سکوها، کوبیدن کلاهی که 700 هزار تومان خرج داشت

به گزارش مجله سرگرمی، هفته های سوم تا پنجم رقابت های لیگ برتر تکواندو از صبح امروز(دوشنبه) در خانه تکواندو در حال برگزاری است.

لیگ برتر تکواندو، حضور دوباره ساعی روی سکوها، کوبیدن کلاهی که 700 هزار تومان خرج داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، هفته های سوم تا پنجم رقابت های لیگ برتر تکواندو از صبح امروز(دوشنبه) در خانه تکواندو در حال برگزاری است.

حواشی رقابت های لیگ برتر تکواندو به شرح زیر است:

هادی ساعی پرافتخارترین المپین ورزش ایران و مدیرفنی تیم فرمانیه مانند دیدارهای هفته نخست در خانه تکواندو حاضر شد، اما باز هم حاضر به حضور در جایگاه VIP نشد و در سکوهای تماشاگران نظاره گر عملکرد تیمش بود.

کمیته انضباطی فدراسیون تکواندو بعد از پایان دیدار لوازم خانگی کن و یزدان که با رجحان 7 بر یک تیم کن به پایان رسید، تشکیل جلسه داد و امیررضا نیک سیرت تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم تیم یزدان را به دلیل اعتراض به داوران و پرتاب کلاه خود 7 میلیون ریال جریمه کرد.

هواداران تیم شهرداری ورامین برای حمایت از بازیکنان تیم خود در دیدار مقابل دانشگاه آزاد اقدام به پخش موسیقی از طریق بلندگو کردند.

بهنام اسبقی قهرمان سابق تکواندو جهان و ملی پوش سابق تیم ملی برای تماشای رقابت های بعداز ظهر لیگ در خانه تکواندو حاضر شد.

همانند دیدارهای صبح امروز همچنان اعتراض مربیان به تصمیمات داوری ادامه دارد و در هر دیدار شاهد توقف های بیش از حد و اعتراض به عملکرد داوران هستیم.

دیدار حمیدرضا هادیان از دانشگاه آزاد و امیرحسین محمدخانلو از شهرداری ورامین در اواسط راند دوم در حالی که با نتیجه 6-6 در جریان بود، با اعتراض پیام خانلرخانی متوقف شد. سرمربی شهرداری ورامین اعتقاد داشت هوگوی الکترونیکی بازیکن دانشگاه آزاد دچار مشکل شده است و امتیازات بازیکن او ثبت نمی شود. اعتراضی که با تست هوگوی هادیان معین شد که درست بوده است، اما منجر به توقف 15 دقیقه ای مسابقه و اعتراض مربیان دو تیم شد.

مربیان تیم های لیگ تکواندو به شدت نسبت به هوگوهای ایرانی استفاده شد در لیگ معترض بودند و اعتقاد داشتند این هوگوها از کیفیت لازم به دور است.

یکی از تکواندوکاران تیم مهاجرین از ناحیه گردن دچار آسیب شد و با اورژانس راهی بیمارستان شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57233

به "لیگ برتر تکواندو، حضور دوباره ساعی روی سکوها، کوبیدن کلاهی که 700 هزار تومان خرج داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر تکواندو، حضور دوباره ساعی روی سکوها، کوبیدن کلاهی که 700 هزار تومان خرج داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید