لیکنز: اتفاقات لیگ قهرمانان مرا شگفت زده کرد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: چشم به راه حضور طرفداران در بازی فردا هستیم.

لیکنز: اتفاقات لیگ قهرمانان مرا شگفت زده کرد

به گزارش خبرنگاران، جرج لیکنز در نشست خبری پیش از بازی مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: بازی فردا، آخرین بازی خانگی مان در لیگ سال جاری است و امیدوارم طرفداران با حضور در استادیوم، ما را حمایت نمایند. در دو بازی گذشته، شانس این را داشتیم که به شش امتیاز برسیم، اما این فرصت را از دست دادیم، وگرنه اکنون برای قهرمانی می جنگیدیم.

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته، اتفاقات شگفت انگیزی در لیگ قهرمانان اروپا افتاد و تیم هایی که به فینال رفتند، مرا متعجب کرد و خوشحالم چهار بازیکن بلژیکی، در حضور این تیم ها در فینال، تأثیر زیادی داشت. از این بازی ها که در بالاترین سطح فوتبال هستند، می توانیم درس های زیادی بگیریم و برای باشگاه خودمان الگو بگیریم. دلیل این که در مورد لیگ قهرمانان اروپا صحبت کردم، این است که بازیکنی مثل محمد صلاح به ما نشان داد که روحیه دادن به تیم، چقدر می تواند مفید باشد.

وی اعلام نمود: زمان زیادی جهت آماده شدن برای بازی فردا داشتیم و ما یک بار در تعطیلات نیم فصل و در اردوی کیش به مصاف پارس جنوبی رفته ایم و من تجربه رویارویی با این تیم را دارم. بازی فردا برای ما اهمیت خاصی دارد و با جدیت تمام، برای دریافت امتیاز وارد میدان می شویم.

لیکنز در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: اسلامی خواه را به علت مصدومیت از ناحیه مچ پا، قطعاً در اختیار نداریم و علیرضا نقی زاده نیز دیگر مصدوم ما در بازی فرداست که باید شرایط این بازیکن را آنالیز کنیم تا ببینیم شرایطش برای بازی فردا چگونه است.

وی ادامه داد: آنتونی استوکس خیلی دوست داشت در بازی فردا حضور داشته باشد و ما نیز برای آماده سازی این بازیکن، کوشش زیادی کردیم، اما مصدومیت، مانع حضورش در بازی فردا می گردد و باید ببینیم که می تواند برای بازی انتهای مان مقابل فولاد آماده گردد یا نه.

سرمربی تراکتور اعلام کرد: تمام کوشش ما این است که بتوانیم به سه امتیاز بازی فردا برسیم و می خواهیم با روحیه به مصاف حریف مان برویم. بعد از بازی خوبی که مقابل پرسپولیس انجام دادیم، تمرینات خوبی کردیم تا روحیه مان را برای بازی فردا حفظ کنیم و روند آماده سازی ما برای این بازی، فرقی با سایر بازی ها نداشته و در تمرین امروز نیز، آخرین نکات را به بازیکنان گوشزد می کنیم و بهتر است که در نشست خبری قبل از بازی، در مورد نقاط ضعف و قوت تیم ها صحبت نکنیم.

وی اظهار کرد: بعد از بازی سپیدرود، فشار زیادی روی تیم بود و بازیکنان روزهای سختی را گذراندند اما به آن ها تأکید نموده ایم که به وضعیت عادی برگردند و خوشبختانه در دو بازی انتهای، توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی اعلام کرد: تاکنون آمار گل هایی که زده ایم خوب بوده و باید به دنبال این باشیم که آمار گل های خورده را نیز بهبود ببخشیم و باید در دو بازی انتهای، همه بازیکنان برای تیم کار نمایند و به دنبال نمایش فردی نباشند و نباید هیچ چیزی، مهم تر از نام تراکتور باشد.

لیکنز تأکید کرد: ما هرگز برای کسب یک امتیاز وارد زمین نمی شویم و همواره برای کسب پیروزی بازی می کنیم. گاهی وقت ها شکست هم در زندگی احتیاج است و همواره نباید پیروز شد. تراکتور از ابتدای سال جاری، از یک تیم معمولی، در حال تبدیل شدن به یک تیم عالی است و روند صعودی مان را طی می کنیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم.

وی اضافه کرد: یورگن کلوپ، مربی ای است که وقتی محمد صلاح را نداشت، در کنفرانس خبری غرولند نکرد که بازیکنانم را در اختیار ندارم، بلکه بازیکنان دیگری را آماده بازی کرد و همه اعضای این تیم جنگیدند و همین جنگیدن، باعث شد که این تیم بتواند به فینال راه پیدا کند.

لیکنز گفت: بازیکنان ملی پوش ما مستقیماً بدون ریکاوری ذهنی و جسمی، از جام ملت های آسیا به تیم برگشتند و باید برنامه ریزی هایمان را بکنیم تا بعد از انتها لیگ، کارمان را برای فصل آینده شروع کنیم.

سرمربی تراکتور اعلام کرد: برنامه ما برای سال آینده، کسب عنوان قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف، روند صعودی خودمان را شروع نموده ایم. من گفته بودم که بازی با سپیدرود، می تواند راه ما را برای قهرمانی هموار کند اما همه دیدید که اتفاقات غیرفوتبالی در این بازی رخ داد که دست من نبود و من دوست دارم دو بازی آینده مان را پیروز شویم و بتوانیم سهمیه آسیایی را بگیریم.

لیکنز با اشاره به صحبت هایش با مدیران باشگاه تراکتور گفت: برنامه هایی برای سال آینده داریم و صحبت های لازم را با مدیران باشگاه انجام دادیم.

وی در مورد این که گفته می گردد مارک ویلموتس یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران است، اعلام کرد: او هیچ تماسی با من نداشته اما شایعاتی وجود داشت. من با تمام قلب و وجودم اینجا هستم که برای فوتبال ایران و تراکتور یاری کنم و برای هر کسی که راهنمایی تیم ملی فوتبال را بر عهده می گیرد آرزوی موفقیت می کنم و دیدم که تیم ملی ایران، شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا را داشت.

استدیو مرینا: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

مجله فوتبال دوستان: مجله فوتبال دوستان، وبلاگ خبری و تفسیری فوتبالیستها

مجله آراد: مجله آراد | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23001

به "لیکنز: اتفاقات لیگ قهرمانان مرا شگفت زده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیکنز: اتفاقات لیگ قهرمانان مرا شگفت زده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید