لزوم همکاری مسئولان با خبرنگاران برای اصلاح نقاط ضعف سازمان ها

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان بر لزوم همکاری مسئولان با خبرنگاران برای اصلاح نقاط ضعف سازمان ها تأکید کرد.

لزوم همکاری مسئولان با خبرنگاران برای اصلاح نقاط ضعف سازمان ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از ملکان، هدایت اسلامی در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی ملکان خبرنگاران را به عنوان پل ارتباطی بین سازمان های دولتی و جامعه دانست و اظهار کرد: مسئولان باید از این طریق با ارائه عملکرد سازمان های خود و درج نقدها سازنده و مسائل به اصلاح نقاط قوت و ضعف سازمان ها بپردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نقش روابط عمومی این واحد دانشگاهی در سال های گذشته برای معرفی و انعکاس فعالیت های اجرا شده به مردم و جذب دانشجو را مؤثر خواند و به نقش خبرنگاران در ارتقا سطح فرهنگی و علمی جامعه نیز اشاره کرد.

وی گفت: این واحد دانشگاهی آماده همکاری با عموم اصحاب رسانه در این راستا بوده و بی شک این امر مهم با همت خبرنگاران امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگاران، در خاتمه این جلسه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از تلاش های سیاوش عینالو کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در امر خطیر انعکاس اخبار و رویدادهای دانشگاه تجلیل شد. وی یکی از رزمندگان نوجوان دوران دفاع مقدس بوده و بیش از 30 سال سابقه خبرنگاری با خبرگزاری و روزنامه های سراسری را داشته و اکنون صاحب امتیازی و مدیرمسئولی پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه ندای ملکان را نیز بر عهده دارد.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 110579

به "لزوم همکاری مسئولان با خبرنگاران برای اصلاح نقاط ضعف سازمان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم همکاری مسئولان با خبرنگاران برای اصلاح نقاط ضعف سازمان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید