لزوم تسریع عملیات اجرایی انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران بر لزوم تسریع عملیات اجرایی انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد تاکید نمود.

لزوم تسریع عملیات اجرایی انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد

به گزارش خبرنگاران، حشمت اله عسگری در جلسه تسهیل و برطرف موانع فراوری با موضوع دو موضوع انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد، شهرک آلومینیوم کاران و فرودگاه حضرت امام (ره) و شهرک پوشاک، گفت: درطول یک سال گذشته علاوه بر اقدامات موردی جهت حل مسائل و مسائل واحدهای فراوریی اقدامات اساسی و جمعی به منظور حل مسائل کلان بخش فراوری به ویژه در حوزه زیرساخت، تامین آب و برق و گازه و راه دسترسی و غیره اجرا شده است که اثرات مثبت آن در بلندمدت برای صنعت استان ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت شهرک پوشاک اضافه کرد: گره کور این پروژه پس از سال های حل شد و عملیات اجرایی آن ظرف یک ماه آینده شروعخواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به حل مشکل سند این مجموعه بیان نمود: این شهرک، اولین شهرک در کشور است که مشکل سند آن قبل از واگذاری مرتفع شده و چارچوب واگذاری اراضی آن هم به وسیله مشاورین با همکارای صاحب نظران و بخش خصوصی این عرصه نهایی شده است.

عسگری سپس با اشاره به تامین اقتصادی پروژه گفت: جلسات متعددی برای تامین زیرساخت های پروژه به وسیله دستگاه های اجرایی برگزار شده و 80 درصد تجهیزات برق پروژه نیزخریداری و آماده نصب و بهره برداری می باشد.

وی تاکید نمود: امید است تا سرانجام امسال عملیات اجرایی پروژه سرانجام و در ابتدای سال آینده واگذاری اراضی به افراد دارای اهلیت با هدف بهبود و افزایش کیفیت پوشاک کشور شروع شود.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه ضمن تقدیر از شرکت آب منطقه ای در اجرای پروژه های مرتبط با فراوری از تاخیر پیش آمده به وسیله این شرکت در اجرای پروژه انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد(10 میلیون مترمکعب)، اراضی شهر آفتاب (5 میلیون مترمکعب) و شهرفرودگاهی حضرت امام (ره) به مقدار(5میلیون مترمکعب درسال) انتقاد کرد و اضافه کرد: با توجه به تعیین شدن جهت پروژه، خرید بخشی از لوله مورد احتیاج و همکاری دستگاه های ذینفع انتظار می رود عملیات اجرایی پروژه هرچه سریعتر شروع شود و تاخیر و تعلل باعث افزایش هزینه های پروژه نشود.

عسگری با اشاره به اهمیت این پروژه از دستگاهای اجرایی ذیربط و ذینفعان خواست با تقویت همکاری و همدلی موانع پیش روی پروژه را برداشته و شرکت آب منطقه ای و شرکت شهرک های صنعتی ضمن اصلاح تفاهم نامه اولیه موضوع تملک اراضی جهت پروژه را ظرف مدت یک هفته بصورت دقیق تعیین تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164104

به "لزوم تسریع عملیات اجرایی انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تسریع عملیات اجرایی انتقال آب از کانال محمدیه به شهرک صنعتی شمس آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید