لازمه تحول در نظام مالی، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تحول در نظام مالی و چرخه اشتغالزایی را محقق می نماید.

لازمه تحول در نظام مالی، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا از ایران هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، نشست آنالیز مصوبات سفر ریاست جمهوری در گیلان با حضور رضا علیزاده، مدیر امور شعب بانک ملت و چند تن از سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار گردید.

رضا علیزاده با اشاره به تعدد پروژه های مصوب در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در سفر کاروان تدبیر و امید به استان گیلان اظهار کرد: توسعه و پیشرفت در جامعه مرهون همت و کوشش همه اقشار جامعه به ویژه دستگاه های دولتی و بخش خصوصی بوده و اقدام و عمل با نگاهی نافذ بر تحقق اقتصاد مقاومتی را می طلبد.

وی بر ضرورت حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در جهت توسعه پایدار گیلان تأکید کرد و اضافه کرد: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تحول در نظام مالی و چرخه اشتغالزایی را محقق می نماید.

در این نشست فرایند اجرایی پروژه های سرمایه گذاری استان که در سفر ریاست جمهوری به تصویب رسیده بود مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66169

به "لازمه تحول در نظام مالی، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لازمه تحول در نظام مالی، سرمایه گذاری در حوزه گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید