قرارداد تامین کننده البسه تیم های ملی فوتبال ایران امضا شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، درودگر در مورد امضای این قرارداد و توافقات اجرا شده با شرکت آلمانی گفت: خوشبختانه توافق بسیار خوبی طی مذاکرات مفصل با شرکت آل اشپورت اجرا شده و مقرر شد این شرکت تامین لباس کلیه تیم های ملی فوتبال ایران در تمامی رده ها را بر عهده بگیرد که این اتفاق برای نخستین بار رخ می دهد و شرکت آل اشپورت تا خاتمه جام ملت های 2023 بر اساس این قرارداد تامین کننده البسه تیم های ملی فوتبال ایران خواهد بود.

قرارداد تامین کننده البسه تیم های ملی فوتبال ایران امضا شد

رئیس سازمان مالی فدراسیون فوتبال اضافه نمود:در مقطع فعلی و طی 3 ماه آینده از لباس ها و طرح های قبلی شرکت آل اشپورت که موجود است استفاده می کنیم ، پس از آن مقرر شد طرح جدید لباس ها با تایید فدراسیون فوتبال در اختیار تیم های ملی قرار بگیرد که در این شرایط برای نخستین بار 18 تیم ملی اعم از آقایان و بانوان در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی لباس های مشابه و یکسانی را با یک برند مورد استفاده قرار می دهند. همچنین شرکت متعهد شده کلیه لباس ها با کیفیت اصلی در اختیار تیم های ملی قرار بگیرد.

درودگر اضافه نمود:این قرارداد از جهات مختلف به سودی فوتبال ملی کشور خواهد بود. نه تنها هیچ هزینه ای برای تامین لباس ها از سوی فدراسیون پرداخت نمی گردد بلکه علاوه بر تامین البسه تیم های ملی که رقم قابل توجهی است ، برنامه های بسیار خوب و گسترده ای برای فروش البسه به وسیله فروشگاهها همچنین فضای مجازی پیش بینی شده همچنین بخش درآمدی و پاداش های مناسبی پیش بینی شده است.

درودگر در مورد فراوری بخشی از لباس ها در داخل کشور نیز گفت:کلیه لباس هایی که در تیم های ملی مورد استفاده قرار می گیرد با کیفیت اصلی و فراوری شده در کارخانه آل اشپورت خواهد بود. البته این شرکت متعهد خواهد بود در راستای حمایت از فراوری داخلی نسبت به فراوری لباس با کیفیت اصلی و دارای لایسنس مورد تایید آل اشپورت آلمان در داخل کشور نیز در آینده اقدام کند.

وی همچنین در انتها گفت: در مراسم معرفی برترین های فوتبال ایران از طرح لباس فعلی تیم های ملی رونمایی می گردد و در آینده نزدیک پس از تحویل سری جدید لباس ها با طرح اختصاصی تیم ملی ایران که در مسابقات آینده مورد استفاده قرار می گیرد مراسم رونمایی ویژه ای برگزار خواهد شد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35969

به "قرارداد تامین کننده البسه تیم های ملی فوتبال ایران امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد تامین کننده البسه تیم های ملی فوتبال ایران امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید