قاچاق معکوس موادمخدر از ایران به کشورهای اروپایی صحت ندارد خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، سردار گودرزی گفت: مسئله قاچاق معکوس دارو از داخل ایران به کشورهای اروپایی به هیچ عنوان صحت ندارد.

قاچاق معکوس موادمخدر از ایران به کشورهای اروپایی صحت ندارد خبرنگاران

با ما سفر کنید و با قیمت تور ارزان اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در تبادل نظر با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: قاچاق معکوس موادمخدر از داخل کشور ایران به کشورهای اروپایی به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی درباره ادعای بعضی از رسانه های معاند برون مرزی، درباره موضوع قاچاق موادمخدر به بعضی از کشورهای غربی توضیح داد: ضمن تکذیب چنین اخباری باید بگویم که این کشور ما ایران است که طی تمام این سالها قربانی قاچاق موادمخدر به داخل کشور بودن است.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه اضافه نمود: عملکرد مسئولان کشور ما در حوزه مبارزه با موادمخدر، خوب است و جای تقدیر دارد و این موضوع مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان هم قرار گرفته است.

گودرزی تاکید نمود: ایران با تمام امکانات و توان دستگاههای اجرایی حوزه مبارزه با موادمخدر و مقابله با قاچاقچیان در این راستا کوشش می نماید و گواه این گفته ها هم شهدای گرانقدری هستند که در این راه به شهادت رسیده اند که خون بسیاری از آن ها در مرزهای کشور به زمین ریخته است.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر بعضی از رسانه های معاند به ویژه رسانه های فارسی زبان که توسط دشمنان ایران اسلامی مدیریت می شوند، به موضوع قاچاق معکوس موادمخدر از ایران به کشورهای اروپایی پرداختند.

رسانه های فوق مدعی هستند که ایران فراوری کننده موادمخدر و صادر کننده آن به دیگر کشورها است و در رد و تکذیب این موضوع مضحک و بی اساس میتوان به شهادت دهها مامور جان بر کفی اشاره نمود که قربانی سوداگری قاچاقچیان وارد کننده موادمخدر می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 135954

به "قاچاق معکوس موادمخدر از ایران به کشورهای اروپایی صحت ندارد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاچاق معکوس موادمخدر از ایران به کشورهای اروپایی صحت ندارد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید